اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه ورزشی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

مستحق شکست مقابل ایران نبودیم، آنها را دچار سختی کردیم

مستحق شکست مقابل ایران نبودیم، آنها را دچار سختی کردیم

سرمربی سوریه: مستحق شکست مقابل ایران نبودیم/ آنها را دچار سختی کردیم

سرمربی سوریه بعد از باخت مقابل تیم ملی ایران اعلام کرد مستحق باخت نبودند.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از فارس ، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب در اولین بازی خود از مسابقات مقدماتی جام جهانی به مصاف سوریه رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

نزار محروس سرمربی سوریه بعد از این باخت، گفت: در ابتدا باید بگویم بازی خوبی مقابل ایران انجام دادیم و مستحق شکست نبودیم و حداقل نتیجه در این بازی برای ما مساوی بود. به نظرم نتیجه تساوی برای هر دو تیم عادلانه بود. برای این دیدار بازیکنان زیادی در خط حمله، میانی و دفاع به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم.

وی افزود: بازیکنان سوریه در هر دو نیمه بازی خوبی انجام دادند و نمایش قابل قبولی داشتند. فرصت های زیادی داشتیم ولی قدر موقعیت های خود را نداشتیم.

سرمربی سوریه در ادامه درباره عملکرد ایران، گفت: تیم ملی ایران بدون شک یکی از ریشه دار ترین تیم های آسیاست و در سطح اول این قاره دارد ولی من فکر می کنم ما در بازی امروز این تیم را بسیار دچار سختی کردیم. بازیکنان ایرانی قدرت بدنی بالایی دارند و ایران تیمی است که در ارسال توپ های کناری مشهور است. تمام بازیکنان ایرانی سطح بالایی دارند و ما همه این را می دانیم و خیلی خوب این تیم را آنالیز کرده بودیم.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x