اجتماعی استان اصفهان بهداشت تصاویر چندر رسانه یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دادستان عمومی و انقلاب کاشان تزریق واکسن های خارجی کرونا در کاشان خارج از ضوابط شبکه بهداشت و درمان و غیر قانونی بوده است

دادستان عمومی و انقلاب کاشان تزریق واکسن های خارجی کرونا در کاشان خارج از ضوابط شبکه بهداشت و درمان و غیر قانونی بوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دادستان عمومی و انقلاب کاشان از تشکیل پرونده قضایی و انجام تحقیقات در خصوص تزریق غیر قانونی تعدادی(۸ دز) واکسن خارجی کرونا در کاشان خبر داد.

روح الله دهقانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان با اعلام این خبر گفت: در پی انتشار خبری مبنی بر ورود مقادیری واکسن کرونا که به صورت قاچاق وارد کشور شده و تعداد محدودی(۸ دز) از آن به صورت غیرمجاز و خارج از ضوابط شبکه بهداشت در یکی از  بیمارستانهای خصوصی شهرستان تزریق گردیده بود، تحقیقات مقدماتی آغاز و مشخص گردید این واکسن ها به صورت قاچاق وارد شده و منشأ اصلی آن نیز استان مرکزی بوده و تنها تعداد محدودی(۸ دز) از آن در یکی از بیمارستان‌های خصوصی کاشان تزریق شده است.
 وی افزود: در این خصوص هیچ‌گونه سوء استفاده‌ای از سهمیه اختصاصی  شهرستان کاشان صورت نپذیرفته و با انجام تحقیقات از افراد مرتبط در این خصوص و شناسایی عوامل مربوطه و اثبات جرم برابر قانون برخورد خواهد شد.
 دهقانی در پایان خطاب به افراد سودجو که با اقدامات خود سلامت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند هشدار داد: دستگاه قضایی با جدیت و قاطعیت با این گونه جرایم برخورد می‌نماید.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x