اجتماعی استان تصاویر تهران چندر رسانه سیاسی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

پایان رسیدگی به موافقتنامه انتقال محکومین بین ایران و روسیه

پایان رسیدگی به موافقتنامه انتقال محکومین بین ایران و روسیه

پایان رسیدگی به موافقتنامه انتقال محکومین بین ایران و روسیه

لوایح «موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه» که برای تعیین مصلحت به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شده بود، پس از بحث و بررسی با رای دو سوم اعضای مجمع، نظر مجلس شورای اسلامی عیناً تصویب شد.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از فارس ، جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز چهارشنبه دهم شهریورماه به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور دبیر و اعضای مجمع تشکیل شد.

در این نشست که رئیس جمهور، رئیس قوه قضائیه، وزیر دادگستری، نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس و تنی چند از اعضای حقوقدان شورای نگهبان نیز حضور داشتند، لوایح  مرتبط با دستور جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش بررسی لوایح «موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه» که برای تعیین مصلحت به مجمع تشخیص ارجاع شده بود، پس از بحث و بررسی با رای دو سوم اعضای مجمع، نظر مجلس شورای اسلامی عیناً تصویب و «لایحه سند الحاقی اصلاح موافقنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه جهت معاضدت در پرونده‌های مدنی و جزایی» برای رفع پاره‌ای از ابهامات به کمیسیون مربوطه ارجاع گردید.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x