اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه سیاسی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

تماس تلفنی وزیر امور خارجه فرانسه با امیرعبداللهیان

تماس تلفنی وزیر امور خارجه فرانسه با امیرعبداللهیان

تماس تلفنی وزیر امور خارجه فرانسه با امیرعبداللهیان

شبکه «المیادین» گزارش داد که وزیر امور خارجه فرانسه در تماس تلفنی با همتای ایرانی خود با او درباره توافق هسته‌ای گفت‌و‌گو کرده است.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از فارس ، شبکه «المیادین»، عصر امروز (چهارشنبه)، گزارش داد که «ژان ایو لودریان» وزیر امور خارجه فرانسه با حسین امیرعبداللهیان همتای ایرانی خود تلفنی گفت‌وگو کرده است.

شبکه المیادین به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که ژان ایو لودریان در این تماس تلفنی تعیین امیرعبداللهیان به عنوان وزیر امور خارجه ایران را تبریک گفته است.

طبق این گزارش، وزیر خارجه فرانسه از همتای ایرانی خود خواسته است که تهران هرچه سریعتر به مذاکرات در خصوص توافق هسته‌ای بازگردد.

این درخواست در حالی مطرح شده است که وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته، در تماس تلفنی با «گردان گرلیچ رادمان» همتای کروات خود در خصوص مذاکرات وین گفت: «مذاکره برای مذاکره سیاست ایران نیست و مذاکره باید معطوف به تامین منافع مردم ایران باشد، همچنین آمریکا باید بداند تنها با زبان احترام می‌تواند با ملت ایران صحبت کند».

وزیر امور خارجه ایران دوشنبه‌شب نیز در برنامه‌ای تلویزیونی با بیان این‌که به دنبال فرار از میز مذاکره نیستیم، گفته بود: دولت سیزدهم مذاکره‌ای را مذاکره می‌داند که دستاوردهای ملموس در راستای تامین منافع و حقوق ملت ایران داشته باشد (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x