اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

اجرای پویش اطعام و احسان حسینی به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

اجرای پویش اطعام و احسان حسینی به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

همایش”مشارکت ۵۵ هزار پایگاه بسیج و گروه های جهادی محله محور در سراسر کشور به نیابت از سید الشهدای جبهه مقاومت و خدمت” با حضور دختر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بصورت ویدیوکنفرانس برگزار شد.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان اصفهان در این همایش که با حضور سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان، سرهنگ شفیعی رئیس بسیج ادارات، سرهنگ عجمی رئیس بسیج سازندگی برگزار شد، اظهار داشت: لبیک به ندای رهبری درخصوص کمک به خانواده های نیازمند، با تلاش و مشارکت نهادها، بسیج، نیروهای جهادی، مردم و مراکز نیکوکاری در قالب طرح اطعام و احسان حسینی اجرا شد.

کریم زارع در این برنامه با تاکید به اینکه مرحله جدید پویش اطعام و احسان حسینی با نام مبارک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مسیر تازه ای به خود گرفته است، ادامه داد: این طرح با همکاری و تفاهم کمیته امداد و بسیج مستضعفان و گروه های جهادی در حال اجراست و تا کنون ۲۱۳ آشپزخانه و مرکز اطعام راه اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، ضمن تقدیر از نقش فعال بسیج در خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی، افزود: همزمان با ایام ماه محرم تا کنون در طرح اطعام و احسان حسینی یک میلیون و ۸۰۰ هزار پرس غذای گرم با اعتباری بیش از ۴۴ میلیارد تومان بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شده است.

وی گفت: همچنین ۱۱۲ هزار بسته معیشتی به ارزشی بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان با مشارکت پایگاه های بسیج و گروه های جهادی به نیابت از سردار سرافراز شهید سلیمانی به خانواده های محروم اهدا شده است.

سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان در این همایش اظهار داشت: پیوند بسیج و کمیته امداد در راستای محرومیت زدایی در بالاترین سطح خود قرار دارد و نمونه ای از یک عملیات برای کمک به خانواده های نیازمند است.

وی با اعلام آمادگی پایگاه های مقاومت، اقشار بسیج و گروه های جهادی برای رفع آسیب های اجتماعی و کمک به نیازمندان، افزود: سپاه در همکاری با این نهاد تا کنون در پویش های ایران همدل، ایران مهربان و ساخت مسکن محرومان و اشتغال، تمام توان خود را در میدان عمل بکار گرفته است.

گفتنی است؛ در پایان این همایش تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و بسیج مستضعفان به منظور جذب کمک‌های مومنانه خیران و نیکوکاران و اجرای طرح «نذر شهید حاج قاسم سلیمانی» با مشارکت ۵۵ هزار پایگاه بسیج و گروه‌های جهادی محله‌محور، به امضای سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس بسیج مستضعفان رسید.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x