اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

افتتاح مرکز نیکوکاری شهید محمد نساج پور در سازمان دانش آموزی استان اصفهان

افتتاح مرکز نیکوکاری شهید محمد نساج پور در سازمان دانش آموزی استان اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مرکز نیکوکاری تخصصی شهید محمد نساج پور در سازمان دانش آموزی استان اصفهان، افتتاح شد.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری در قالب پایگاه های مردم نهاد برای حمایت از نیازمندان فعالیت دارند، اظهار داشت: افتتاح مرکز نیکوکاری شهید محمد نساج پور در سازمان دانش آموزی استان اصفهان از جمله این پایگاه ها است.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: در حال حاضر ۳۰ مرکز تخصصی نیکوکاری در حوزه دانش آموزی فعال هستند و مرکز نیکوکاری شهید محمد نساج پور معین مراکز نیکوکاری فرهنگی آموزش و پرورش استان خواهد بود.

 کریم زارع با تاکید به سهم بزرگ این نهاد در گسترش فرهنگ ایثار و انفاق، ادامه داد: توسعه این فضایل اجتماعی، موجب پویایی جامعه می شود و کمیته امداد به صورت غیر مستقیم در بسط این فرهنگ فعال است.

وی همچنین با توجه به نزدیکی مهرماه و شروع سال تحصیلی جدید، گفت: شیوع ویروس کرونا نوع نیازهای دانش آموزان را از کیف، کفش، لباس نو و لوازم التحریر به ملزومات آموزش غیر حضوری تغییر داده و مراکز نیکوکاری باید تلاش کنند با مشارکت خیران و نیک اندیشان مایحتاج تحصیلی نیازمندان را در قالب تبلت و گوشی های اندروید برطرف نمایند.

زارع در پایان ارائه خدمات اجتماع محور و مردم پایه از طریق مراکز نیکوکاری را از برنامه های مهم کمیته امداد دانست و افزود: با همین هدف در حال حاضر ۴۵۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان با مدیریت و ساختار مردمی و داوطلبانه ایجاد شده و در حوزه خدمت رسانی به خانواده های نیازمند فعالیت دارند.

انتهای پیام/

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x