اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

اکران تله فیلم های پلیسی در هفته ناجا، استفاده از ظرفیت هنرمندان جوان در اولویت کاری پلیس

اکران تله فیلم های پلیسی در هفته ناجا، استفاده از ظرفیت هنرمندان جوان در اولویت کاری پلیس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سردار “مهدی حاجیان” در حاشیه بازدید از مراحل ساخت فیلم “کدر” در “اصفهان” بیان داشت: نیروی انتظامی با توجه به نوع ماموریت هایی که دارد در ابعاد مختلف نقش ایفا می کند و نگاه ویژه ای نیز به هنر دارد تا با زبان هنر بتوانیم مجاهدت های آشکار و پنهان این نیرو را درمعرض نمایش قرار دهیم.

وی افزود: با زبان هنر می شود توصیه های پلیس را به مردم ارائه داد و با این زبان آگاهی های مردم را افزایش داد.

معاون اجتماعی ناجا ادامه داد: وظیفه اصلی نیروی انتظامی حفظ نظم و امنیت جامعه و دفاع از مال و جان و ناموس مردم است و گستره این ماموریت از مرزها گرفته تا مرکز شهرها و روستاها و جاده ها است ، همانطور که امنیت بیش از ۸ هزار کیلومتر از مرزها توسط این نیرو تامین می شود.

سردار حاجیان اشاره ای نیز به بحران کرونا در کشور کرد و اظهار داشت: از زمان شیوع این ویروس در کشور ماموران نیروی انتظامی با آمادگی ۱۰۰ درصدی پای کار آمدند و علاوه بر ماموریت ذاتی خود در راه اجرایی کردن مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و کمک به کادر درمان خدمت رسانی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: سخن گفتن با مردم از راه تصویر ضرورت دارد و در این راه نیروی انتظامی از ظرفیت هنرمندان جوان و توانمندی های آنها استفاده کرده و حمایت و ارتباط با آنها در اولویت کاری نیروی انتظامی قرار دارد. معاون اجتماعی ناجا با اشاره به اینکه بیشترین حضور پلیس در سیما طی هفته نیروی انتظامی است خاطر نشان کرد: در مهر ماه مطمئنا اقدامات معاونت اجتماعی و استفاده از ظرفیت هنرمندان جوان در معرض نمایش قرار داده می شود و تله فیلم های حرفه ای که در حال ضبط است در هفته ناجا اکران می شوند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x