اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

هفته دولت فرصتی برای بازخوانی اندیشه های دولت مردان شهیدی که باخونشان شجره طیبه دین را آبیاری نمودند

پیام تبریک رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی

هفته دولت فرصتی برای بازخوانی اندیشه های دولت مردان شهیدی که باخونشان شجره طیبه دین را آبیاری نمودند

پایگاه خبری احوال نیوز: بسم الله الرحمن الرحیم إن الله یأمرکم أن تؤدوا الأمانات إلى أهلها
جناب آقای دکترمحمد مهدی اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی سلام علیکم هفته دولت و سالروز شهادت دولتمردان شهید رجایی و باهنر، فرصتی برای بازخوانی اندیشه های نورانی و راه مقدس مردان بزرگی است که برای استقلال فرهنگی و فرهنگ ایمانی ایران اسلامی خون پاکشان را نثار کردند و شجره طیبه دین را آبیاری نمودند. تاسی به آموزه ها و رفتارهای قرآنی و مدیریت ممتاز شان در اداره کشور، الگویی جادوانه برای دولتهای ادواری گوناگون است تا مکتب ایمان و عزت همچنان سربلند و سرفراز بماند.
تقارن هفته دولت با تشکیل دولت مردمی آیه الله دکتر رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران ، اتفاق خجسته ای است که بار دیگر روحیه مردمی و کرامت بخشی شهیدان رجایی و باهنر به مردم را در دلها زنده کرد. انتخاب هوشمندانه وزرایی که درد دین و دغدغه خدمت صادقانه دارند فرصت طلایی دیگری است تا در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی و در پاسخ به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سنگرهای کار و تلاش و خدمتگزاری، استوارتر از هر زمان بنا نهاده شود و مجاهدان راستین در نیل به آرمانهای امام و شهیدان عزیز ، به مجاهدتی دیگر مبادرت ورزند. فرهنگ یکی از جبهه های پر مخاطره ای است که همواره دشمنان در کمین آن نشسته اند تا چهره رحمانی و الهی این سرزمین فرهنگ پرور را خدشه پذیر کنند. اینک که با حسن انتخاب رئیس جمهور محترم و حسن اعتماد نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، راهبری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جنابعالی سپرده شده ، خدا را شاکریم که فرزندی فرهنگ شناس و مدیری درد آشنا سکانداری آن را عهده دار شده است . جنابعالی که به لطف حضرت حق سوابق و کارنامه ای درخشان در مسئولیتهای متعدد مدیریتی، اجرایی ، پژوهشی و فرهنگی داشته اید این بار نیز با علمی استوارتر در جبهه فرهنگی ، حضور یافتید تا به آرمانهای فرهنگی امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب لبیک گویید. بدین وسیله ضمن تبریک این مسئولیت خطیر و حساس بر خود لازم می داند از طرف خود و خانواده بزرگ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و قاطبه اهالی فرهنگ هنر و رسانه خطه شهیدان و راست قامتان ، برای آن عزیز در این سنگر مقدس آرزوی توفیق و سلامتی داشته و در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های اعلامی با تمام توان در جهت رشد فضائل و اعتلای فرهنگ و شکوفایی بیش از پیش هنر ،ادب و دانش و بینش در عرصه فرهنگ ، مجاهدانه در کنار وزیر فرهیخته و محترم برای خدمتگزاری بی منت به مردم آگاه ، مومن و انقلابی حضور داشته باشیم.

رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

الهه کمالی

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x