اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دستگیری کلاهبردار ۸۰۰ میلیاردی در اصفهان

دستگیری کلاهبردار ۸۰۰ میلیاردی در اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سردار” محمدرضا میرحیدری” بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان صاحب یک شرکت مضاربه ای با اعمال متقلبانه آنها را به سرمایه گذاری در زمینه خرید سنگ معدن و پرداخت سود ماهانه ترغیب و پس از پرداخت چندماه سود متواری شده است موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات گسترده صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد این فرد با شناسایی ۶۰ نفر از افراد متمول شهر اصفهان و فریب آنها بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال را از آنان دریافت و پس از تخلیه منزل خود به مکان نامعلومی نقل مکان کرده است .

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت:با تلاش کارآگاهان بلافاصله حساب های متهم مسدود و اقدامات لازم در زمینه ممنوع الخروج شدن وی انجام و تمام اطلاعات وی در سیستم رصد هوشمندانه پلیس آگاهی قرار گرفت تا اینکه سرانجام کارآگاهان مخفیگاه این کلاهبردار را در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان  اصفهان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

سردار میرحیدری عنوان داشت: متهم پس از دستگیری در تحقیقات صورت گرفته صراحتاَ به بزه ارتکابی معترف و اذعان داشت از سال ۱۳۹۸ با اعتماد سازی افراد متمول آنها را به مشارکت در سرمایه گذاری خرید سنگ معدن ترغیب و با این شیوه اقدام به کلاهبرداری کرده است. این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی گفت: نکته قابل تأمل در این پرونده این است که شکات بجای اینکه منابع مالی خود را در فعالیت های اقتصادی و تولیدی و توسعه اشتغال افراد کارآفرین سرمایه گذاری و بکار گیری کنند با طمع ورزی برای دستیابی به سود بالاتر وجوه خود را در اختیار متهم قرار داده بودند که این موضوع می تواند یک هشدار برای این گونه افراد باشد تا به هرکسی اعتماد نکنند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x