اجتماعی استان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دسته‌بندی نشده سیاسی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

ساداتی نژاد به وزارت جهاد رفت، تأمین نهاده‌های دامی در اولویت

ساداتی نژاد به وزارت جهاد رفت، تأمین نهاده‌های دامی در اولویت

ساداتی نژاد به وزارت جهاد رفت/ تأمین نهاده‌های دامی در اولویت

وزیر جهاد کشاورزی در نخستین روز کاری خود پس از انتخاب به عنوان وزیر جهاد کشاورزی، وارد این وزارتخانه شد.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از صدا و سیما؛ وزیر جهاد کشاورزی دولت سیزدهم، هم اکنون وارد این وزارتخانه شد و مورد استقبال کاظم خاوازی وزیر دولت قبل و جمعی از معاونان وی قرار گرفت.

گفتنی است؛ ساداتی نژاد روز گذشته با ۲۵۳ رأی موافق، ۲۷ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع ب از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر جهاد کشاورزی انتخاب شد.

تأمین نهاده‌های دامی، اولویت کاری ماست

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تأمین نهاده‌های دامی در اولویت برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی در دوره پیش رو قرار دارد.

سید جواد ساداتی نژاد که بعد از ظهر امروز در وزارت جهاد کشاورزی حضور یافت در جمع خبرنگاران افزود: تأمین امنیت غذایی کشور نیز از اولویت‌های بنده در وزارت جهاد کشاورزی است به همین منظور به زودی در وزارت جهاد کشاورزی، قرارگاه تأمین امنیت غذایی کشور تشکیل می‌شود تا بتوانیم در راستای نیل به این هدف گام مهمی برداریم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر در بازارهای مختلف، چالش‌ها و مشکلاتی وجود دارد که باید هر چه زودتر این چالش‌ها برطرف شود مهمترین این چالش‌ها تأمین نهاده‌های دامی است.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: باید زمینه‌ای را فراهم آوریم تا سود تولید به دست کشاورزان برسد و واسطه‌ها از میان برداشته شوند.
ساداتی نژاد گفت: در همین راستا باید به اتحادیه و تشکل‌های کشاورزی اهیمت ویژه‌ای داده شود و در واقع کار را به عهده آن‌ها بگذاریم و نقش وزارت جهاد کشاورزی بیشتر نظارتی باشد.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی مردمی‌ترین وزارتخانه است که قسمت بزرگی از آن توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و باید این موضوع گسترش یابد.

وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: در چند وقت اخیر مخصوصاً به دلیل تغییر دولت، مشکلاتی در زمینه‌ها و بازارهای مختلف تشکیل شده که باید هر چه زودتر با افزایش نظارت این مشکلات برطرف شود و زمینه‌ای را فراهم آوریم تا آرامش به بازارهای مختلف بازگردد.

وی ادامه داد: چالش‌های بخش کشاورزی بسیاری است و این چالش‌ها در نخستین شورای معاونان که عصر امروز برگزار می‌شود مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ساداتی نژاد گفت: از دیگر دغدغه‌ها و اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی، تأمین نهاده‌های کشاورزی برای کشاورزان است.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه کشت پاییزه قرار داریم کشاورزان باید بدون دغدغه نهاده‌های مورد نیاز خود را تأمین کنند و این موضوع نیز در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x