اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

«پیام تبریک سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان به مناسبت روز کارمند»

«پیام تبریک سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان به مناسبت روز کارمند»

روابط عمومی دادگستری کل استان: «پیام تبریک سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان به مناسبت روز کارمند»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سید رضا سجودی معاون قضایی رییس کل و سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان به مناسبت چهارم شهریور، روز کارمند پیام تبریک صادر نمود. متن پیام بدین شرح است:

هر آن کس خدمت جانان به جان کرد/ به گیتی نام خود را جاودان کرد
ز میدان، گوی دولت را کسی برد/ که حزن آلوده‌ای را شادمان کرد

بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره):

«من می دانم کارمندان در عین حالی که محروم ترین قشرها هستند، با اخلاص ترین قشرها، هم هستند.»

همکاران محترم و کارمندان شریف و عزیز دستگاه قضایی استان اصفهان
با سلام و تحیت
قریب به سه قرن پیش بود که با وقوع انقلاب صنعتی در اروپا و ایجاد سازوکارهای منسجم برای تولید و ارتقاء رونق اقتصادی در بخش‌های دولتی و خصوصی، تصدی‌گری افرادی تحت عنوان کارمند مطرح شد. از همان زمان، برترین افراد به لحاظ دانش، تخصص و تعهد در سیستم‌های مختلف مشغول به کار شدند و مفهوم جدیدی از زندگی را در عصر نوین نمایان ساختند. ایجاد نظام، طراحی و برنامه‌ریزی هدفمند و مهمتر از همه پیش بینی شرایط آینده جامعه‌ و تلاش برای دستیابی به فردایی بهتر از ویژگی‌های بارز این افراد بود.
در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فلسفه وجودی سازمان‌ها و نهادها و نیز بکارگیری کارمندان و کارگزاران اجرایی، خدمت‌ رسانی به مردم است.انسان‌ های شایسته‌ای که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضایت پروردگار، همت و تلاش‌شان برای گشایش گره‌‌های زندگی انسان‌ها، رفع مشکلات و در نهایت ایجاد آرامش در جامعه است. مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در این خصوص فرمودند: «محیط کارمندی، محیط شرافت و پاکدامنی و محیط کار برای اسلام و مسلمین است.»
آغاز شهریورماه در کشور ما یادآور مظلومیت انسان‌هایی از جنس آفتاب است. کارگزارانی که اگرچه متصدی بالاترین پست‌های حکومتی بودند لکن جزءزندگی ساده و بی آلایش در کنار خلق، حرکت در میان مردم و خدمتگزاری به همه افراد جامعه از روستایی و شهری، فقیر و غنی، پیر و جوان و زن و مرد در نگاه و اندیشه الهی‌شان جای نداشت.
اینجانب چهارم شهریورماه روز بزرگداشت مقام کارمند را به همه کارگزاران و کارمندان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نموده، فرصت را مغتنم شمرده تا از خدمات، زحمات و فعالیت‌‌های خالصانه و صادقانهتمامی همکاران و کارمندان شریف و پرتلاش دستگاه قضائی استان اصفهان قدردانی نمایم. همچنین لازم می‌دانم یاد و خاطره همه شهدای ایران اسلامی از جمله شهیدان عزیز دولت (رجایی و باهنر) را گرامی ‌دارم.

سید رضا سجودی
معاون قضائی رییس کل و سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان اصفهان

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x