اجتماعی استان اقتصادی تصاویر چندر رسانه سیاسی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

رفع معضلات بازار گوشت، مرغ، تخم مرغ و گندم در دستور کار وزیر جدید جهاد کشاورزی باشد

رفع معضلات بازار گوشت، مرغ، تخم مرغ و گندم در دستور کار وزیر جدید جهاد کشاورزی باشد

رفع معضلات بازار گوشت، مرغ، تخم مرغ و گندم در دستور کار وزیر جدید جهاد کشاورزی باشد

نماینده سپیدان در مجلس خواستار رفع معضلات بازار گوشت، مرغ، تخم مرغ و گندم از سوی وزیر جهاد کشاورزی شد.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از فارس ، محسن علیزاده نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه ۳ شهریور) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار داشت: آرزوی موفقیت و پیروزی برای وزرایی که در این کابینه رای اعتماد گرفتند داریم و امیدواریم با همدلی همراهی و هماهنگی مشکلاتی که امروز در جامعه شاهد هستیم را کاهش دهند.

وی افزود: وزرای محترم برنامه‌های خود را اینجا به خوبی ارائه دادند و موارد بسیار خوبی در برنامه‌های آنها شنیدیم که امیدواریم حداقل نیمی از این برنامه‌های ایده‌آلی که وزرا برای خود ارائه کرده بودند اجرا شود.

نماینده مردم سپیدان در مجلس خاطرنشان کرد: مثلاً در برنامه‌های آقای ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، موارد بسیار خوبی در بخش کشاورزی دیده بود. آقای ساداتی نژاد قبلا این هشدار جدی را به وزیر جهاد کشاورزی داده بودیم. اتفاقی که در تامین گوشت رخ داده و ناهماهنگی که بر اثر عدم برنامه ریزی دقیق بوده و کمبود تخم مرغی که در جامعه پیش می آید با فوریت در برنامه کاری خود بگذارید.

وی افزود: به فکر تامین گندم باشید، امسال نسبت به سال گذشته گندم کمتری تولید کردیم و مطمئنا در تامین آرد با مشکل مواجه خواهیم شد. همچنین در خرید تضمینی محصولات کشاورزی تمام تلاش خود را به کار بگیرد.

علیزاده گفت: بانک ها در شروع به کار دولت انقلابی تلاش کنند سود مرکب تسهیلاتی که با بخش کشاورزی داده اند را تمدید کنند و سایر تسهیلاتی هم که پرداخت کردند استمهال کنند. همچنین توزیع نهاده های کشاورزی که گران شده دولت در دستور کار خود قرار دهد تو باری از مشکلات کشاورزان را کم کنیم.

قالیباف در پاسخ به علیزاده گفت: ما برای بحث خشکسالی در سال مالی ۹۹ و ۱۴۰۰ بحث مربوط به استمهال وام آنها را هیات دولت بر اساس قانون تصویب و ابلاغ کرده که و در هفته قبل هم تذکر دادم که بانک مرکزی که به بانک های عامل ابلاغ نکرده بود، انجام شود و در فصل برداشت محصول انجام شود و پیگیری آن را کمیسیون کشاورزی انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ *

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x