اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

طبخ و توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم در شهرستان شاهین شهر

طبخ و توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم در شهرستان شاهین شهر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

همزمان با اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در ایام ماه محرم و صفر، ۵ هزار پرس غذای گرم در شهر گز از توابع شهرستان شاهین شهر به ارزشی بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

حمیدرضا طاهری معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در حاشیه مراسم طبخ و توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم در شهرستان شاهین شهر، اظهار داشت: این نهاد تاکنون طرح های مختلفی برای اطعام و تامین بسته های معیشتی نیازمندان با همکاری خیران، سازمان ها، نهادها، گروه های جهادی و مراکز نیکوکاری اجرا کرده است.

وی با توجه به استقرار گروهی از نذرداران حسینی در شاهین شهر، گفت: امروز در ادامه طرح اطعام و احسان حسینی در شهر گز، طبخ بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان انجام و میان نیازمندان توزیع می شود.

حمیدرضا طاهری با اشاره به اینکه به منظور ترویج فرهنگ خیر و احسان و کمک به همنوع و گره گشایی از کار مردم به دست مردم، طرح اطعام و احسان حسینی در ایام ماه های محرم و صفر اجرا می شود، ادامه داد: همزمان با شروع ماه محرم تا کنون یک میلیون و ۴۷۰ هزار پرس غذای گرم و ۷۸ هزار و ۸۶۸ بسته معیشتی به مددجویان تحت حمایت این نهاد اهدا شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با تاکید به اینکه اجرای این طرح با هدف کمک به معاش نیازمندان است، افزود: تا کنون توزیع یک میلیون و ۴۷۰ هزار پرس غذای گرم به ارزشی بالغ بر ۳۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و تعداد ۷۸ هزار و ۸۶۸ بسته معیشتی بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان در میان نیازمندان صورت گرفته است.

وی در پایان با اظهار امیدواری نسبت به افزایش ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان توسط خیران و مراکز نیکوکاری، اظهار داشت: طرح اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد و خیر اندیشان می توانند نذورات غیرنقدی خود را از طریق مراجعه به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری، همچنین نذورات نقدی خود را با شماره گیری کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* یا واریز به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ در اسرع وقت به دست نیازمندان واقعی برسانند.

انتهای پیام/­­*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x