اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در پیامی هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه امدادگران نهاد مقدس کمیته امداد تبریک و تهنیت گفت.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در پیامی اظهار داشت:

« بسم الله الرحمن الرحیم 

هفته دولت که به نام اسوه‌های اخلاص و خدمت؛ شهیدان “رجایی” و “باهنر” مزین شده، فرصت مغتنمی برای یادآوری شخصیت والای دولتمردانی است که ایمان و ساده‌زیستی و خدمت خالصانه‌ی آنان، به الگوی خدمت رسانی بی‌منت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبدل گشته است.

در نظام جمهوری اسلامی، فلسفه وجودی دولتها براساس خدمت ‌رسانی به مردم پایه ریزی شده است و کارمندان در آن، از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و تحقق بسیاری از اهداف به دست آنان است، همانانی که تمام همت و تلاششان، گشایش گره‌های زندگی انسان‌ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.
فرارسیدن هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد و کارگزاران دولت در استان اصفهان که با خدمت صادقانه در مسیر پیشبرد اهداف عالی انقلاب اسلامی در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) گام بر می دارند، تبریک و تهنیت عرض کرده و ضمن قدردانی از تلاش های تمامی دولتمردان خدوم توفیق روزافزون برای همه عزیزان از درگاه خداوند متعال خواستارم.
امیدوارم خداوند این شایستگی را عنایت فرماید که در راستای تعالیم معنوی اسلام و الگو گرفتن از فرامین مولایمان امیر المؤمنین(ع) خدمات صادقانه و خالصانه که شایسته ملت شریف ایران است را تقدیم مددجویان و ولی نعمتان جامعه نماییم.»

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x