اجتماعی استان اقتصادی تصاویر تهران چندر رسانه سیاسی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

موافق وزیر پیشنهادی کشور،حسینی: وحیدی توان همگرایی در مسائل مختلف را دارد

موافق وزیر پیشنهادی کشور،حسینی: وحیدی توان همگرایی در مسائل مختلف را دارد

موافق وزیر پیشنهادی کشور/ حسینی: وحیدی توان همگرایی در مسائل مختلف را دارد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی کشور فردی جامع‌الشرایط است که توان ایجاد همگرایی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را دارد.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از فارس ، سیدالبرز حسینی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در موافقت با برنامه‌ها و صلاحیت احمد وحیدی وزیر پیشنهادی کشور در دولت سیزدهم با بیان اینکه آقای وحیدی از افراد باسابقه در سطوح مدیریتی متفاوت در کشورمان بوده است، اظهار داشت: در پی معرفی کابینه تاکنون، قدرت‌های معاند و رژیم صهیونیستی نسبت به معرفی وحیدی عصبانی بوده‌اند و هرجا دشمنان از موضوعی عصبانی باشند یعنی انتخاب و حرکت ما درست بوده است.

وی ادامه داد: ایشان چهره‌ای شناخته شده برای مردم است؛ در بدو ورود به سپاه بنیان‌گذار نیروی قدس سپاه بوده و در دانشگاه عادی دفاع ملی تحصیل کرده و به جوانب مختلف کشور اشراف دارد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی مسئولیت‌های احمد وحیدی از جمله چهار سال وزارت دفاع، عضویت شورای راهبردی روابط خارجی و عضویت مجمع  تشخیص مصلحت نظام، تصریح کرد: در رأس وزارت کشور باید کسی قرار بگیرد که در حوزه‌های مختلف صاحب تبحر و اشراف باشد و این ویژگی در آقای وحیدی قرار دارد.

حسینی به برخی انتظارات از وزارت کشور در دولت آینده اشاره کرد و گفت: تقویت مدیریت بحران، تقویت بازارچه‌های مرزی، بهبود مدیریت‌های شهری و ارتقای دیپلماسی اقتصادی با کشورهای همسایه از جمله مسائلی است که در دولت آینده باید دنبال شود.

وی با بیان اینکه حدود ۱۳۴۵ شهرداری در کشور فعال است، خاطرنشان کرد:لازم است فردی جامع‌الشرایط بر رأس وزارت کشور باشد که بتواند حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را همگرا کند و در چنین شرایطی، یکی از ستون‌‌های کابینه آقای وحیدی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی کشور به واسطه توانمندی‌های علمی و پژوهشی که در دانشگاه عالی دفاع ملی به دست آورده در زمینه مسائل مربوط به توسعه استان‌ها، توسعه سواحل مکران و طرح جامع کویر اشراف کافی دارد. 

وی در پایان خطاب به وزیر پیشنهادی کشور خاطرنشان کرد: این روزها در استان‌ها فهرست‌هایی در رابطه با مسئولان حوزه کاری شما پخش می‌شود؛ توجه ویژه کنید که افراد صاحب صلاحیت مسئولیت‌ها را به عهده بگیرند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x