اجتماعی استان تصاویر تهران چندر رسانه سیاسی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

موافق وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، قاضی‌زاده هاشمی: گردشگری در ایران یک فرد رسانه‌ای و تبلیغی می‌خواهد

موافق وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، قاضی‌زاده هاشمی: گردشگری در ایران یک فرد رسانه‌ای و تبلیغی می‌خواهد

موافق وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی/ قاضی‌زاده هاشمی: گردشگری در ایران یک فرد رسانه‌ای و تبلیغی می‌خواهد

نماینده مشهد در مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی فردی رسانه‌ای که برای توسعه گردشگری در ایران نیازمند استفاده از ابزار تبلیغات و ضرغامی بهترین فرد برای این کار است، گفت: متأسفانه در طولی سال‌های گذشته میراث فرهنگی تبدیل به حیاط خلوت برخی‌ها شده بود.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از فارس ، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه ۲ شهریور) در جلسه علنی مجلس و در موافقت با وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: چه کسی گفته که فرهنگ محصور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است؟ وزارت میراث فرهنگی می‌تواند آثار تمدنی بزرگتری داشته باشد یا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

وی افزود: اگر می‌خواهیم فصل جدیدی از انقلاب اسلامی را آغاز کنیم نیازمند نشان دادن بیش از پیش فرهنگ به داخل و خارج از کشور هستیم و برهمین اساس باید بهترین استفاده را از ابزارهای مختلف کنیم.

نماینده مشهد در مجلس تصریح کرد: تمدن و فرهنگ بهترین ابزار برای دیده شدن ایران اسلامی به جهانیان است و وقتی طبق نظر یونسکو، ایران سومین کشور دنیا از حیث میراث فرهنگی و آثار تمدنی است باید بکوشیم از ابزارهای مختلف برای شناسایی بیشتر کشورمان به دنیا داشته باشیم.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: نیازمند شناسایی فرهنگ، تمدن و شناخت توسط فردی رسانه‌ای هستیم؛ برای توسعه گردشگری نیازمند استفاده از ابزار سفر و رسانه هستیم ضمن اینکه باید فردی استراتژیک برای این کار در نظر گرفته شود که مفهوم امنیت و روابط بین‌الملل و رسانه را بشناسد که این موضوع در آقای ضرغامی متبلور است که او اهل تعاملات اجتماعی و کارکردهای فرهنگی است که  توانسته روابط خوبی با وزارتخانه‌های متعدد و دولت‌های مختلف داشته باشد.

وی عنوان کرد: تمدن دینی، ایرانی و مذهبی موضوعی است که می‌توانیم به جهانیان آن را بشناسانیم.

نماینده مشهد در مجلس در پایان گفت: قبلاً افراد تک بُعدی در میراث فرهنگی گمارده می‌شدند که آنجا را تبدیل به حیاط خلوت کرده بودند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x