اجتماعی استان تصاویر تهران چندر رسانه سیاسی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

مخالف وزیر پیشنهادی کشور، صباغیان: افزایش قدرت استانداران در برنامه وحیدی مورد قبول نیست

مخالف وزیر پیشنهادی کشور، صباغیان: افزایش قدرت استانداران در برنامه وحیدی مورد قبول نیست

مخالف وزیر پیشنهادی کشور/ صباغیان: افزایش قدرت استانداران  در برنامه وحیدی  مورد قبول نیست

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با نقد برنامه‌های وزیر پیشنهادی کشور گفت: افزایش قدرت استانداران و فرمانداران که در برنامه‌های وزیر پیشنهادی آمده مورد قبول نیست و به جای آن باید اختیارات شهرداران افزایش یابد.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از فارس ، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس و در مخالفت با برنامه‌ها و صلاحیت احمد وحیدی وزیر پیشنهادی کشور با اشاره به برخی مشکلات فرهنگی و اجتماعی در سطح کشور از قبیل فقر، ناامنی، فساد و کارتن‌خوابی و اعتیاد اظهار داشت: ما نمایندگان در برابر این مسائل مسئولیت داریم و وزیر کشور نیز باید در این خصوص برنامه داشته باشد و سؤال این است که این مسائل در کجای برنامه‌های وزیر پیشنهادی قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه وزیر کشور در خصوص افزایش اختیارات فرمانداران و استانداران بیان داشت: وقتی به پست‌های انتصابی قدرت می‌دهیم آنقدر قدرت پیدا می‌کنند که در مقابل نمایندگان هم می‌ایستند در حالیکه باید مانند کشورهای اروپایی به شهرداری‌ها قدرت داده شود تا زمینه خدمت‌رسانی بهتر به مردم فراهم شود.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور افزایش قدرت استانداران را به معنای بی‌توجهی به مردم و رواج فرهنگ خان‌بازی خواند و گفت: جایگاه احزاب و تشکل‌های مردم‌نهاد نیز در برنامه‌های آقای وحیدی به خوبی معلوم نیست. 

صباغیان بافقی گفت: احزاب و تشکل‌های صنفی باید تحت نظارت کشور و مورد حمایت آن باشند اما امروز به این تشکل‌ها و اصناف بها داده نمی‌شود. 

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x