اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

جلسه استماع شکایت النصر از پرسپولیس در دادگاه CAS برگزار شد

جلسه استماع شکایت النصر از پرسپولیس در دادگاه CAS برگزار شد

جلسه استماع شکایت النصر از پرسپولیس در دادگاه CAS برگزار شد

جلسه استماع پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس در دادگاه CAS امروز برگزار شد.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، جلسه استماع مربوط به پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان امروز به صورت آنلاین برگزار شد.

این جلسه استماع در پی اعتراض باشگاه النصر به رای کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا در دادگاه بین‌المللی ورزش انجام شد.

باشگاه النصر عربستان پس از حذف مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با توجه به اطلاعات نادرستی که از داخل ایران دریافت کرده بود، در کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا با ادعای استفاده پرسپولیس از بازیکنان غیر مجاز، طرح شکایت کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، این موضوع را رد کردند و رای به برائت باشگاه پرسپولیس و مردود بودن اعتراض باشگاه عربستانی دادند اما مدیران النصر همچنان پیگیر شکایت خود هستند. 

جلسه استماع دفاعیات باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت النصر حدود ۵ ساعت به طول انجامید که امیرعلی حسینی مدیر بین‌الملل باشگاه به همراه ایمان حسین‌پور شرفشاد معاونت حقوقی پرسپولیس و دو تن از ارکان این کمیته در جلسه حضور یافتند و اطلاعات کاملی در خصوص پرونده و شرایط پرسپولیس در این شکایت عنوان کردند.

بخش دیگری از ابهامات پرونده از بین رفت و نمایندگان باشگاه پرسپولیس به سوالات پنل داوری پاسخ دادند و باید منتظر آخرین رای در پرونده فوق بود. 

 انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x