اجتماعی استان اقتصادی تصاویر تهران چندر رسانه سیاسی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

تذکر قالیباف به سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی درباره امهال وام‌های کشاورزان

تذکر قالیباف به سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی درباره امهال وام‌های کشاورزان

تذکر قالیباف به سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی درباره امهال وام‌های کشاورزان

رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم اجرای مصوبه اخیر هیأت دولت برای امهال وام‌های کشاورزان، به سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی تذکر داد.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از فارس ، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز عصر مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰ هیأت دولت در خصوص امهال وام‌های کشاورزان در سال زراعی ۹۹ و ۱۴۰۰ اظهار داشت: در حال حاضر زمان سررسید وام‌های کشاورزان فرا رسیده اما این مصوبه دولت هنوز به بانک‌ها ابلاغ نشده است.

وی افزود: براساس این بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه این موضوع را پیگیری کنند و کمیسیون کشاورزی مجلس هم با جدیت پیگیر این مسئله باشد که امکان جبران خسارت کشاورزانی که از خشکسالی آسیب دیده‌اند، فراهم شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در صحن مجلس و ثبت‌نام نمایندگان برای موافقت یا مخالفت با وزرای پیشنهادی عنوان کرد: در رابطه با قرعه‌کشی‌های انجام شده و اعلام اسامی نمایندگان، بعضاً نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه تحت فشار هستند که چرا صحبت نمی‌کنند.

قالیباف افزود: توجه داشته باشیم که ما ۲۹۰ نفر نماینده داریم که پس از قرعه‌کشی فقط چهار نفر شامل دو موافق و دو مخالف صحبت می‌کنند؛ طبیعتاً قرعه‌کشی میان ۲۹۰ نفر سخت است و ممکن است تا آخر هم قرعه به نام نماینده‌ای نیفتد و این به معنای غیرفعال بودن نمایندگان نیست.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x