اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر تهران چندر رسانه یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

بهبود قابل توجه شاخص‌های پشتیبانی و پاسخگویی شرکت مخابرات ایران

بهبود قابل توجه شاخص‌های پشتیبانی و پاسخگویی شرکت مخابرات ایران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: میانگین زمان انتظار و سطح پوشش کلی سرویس مراکز پاسخگویی شرکت مخابرات ایران نسبت به سال گذشته، افزایش و نرخ از دست رفتن تماس به میزان قابل توجهی، کاهش یافته است.

مهندس سلطانی با تاکید بر اهمیت استاندارد سازی و بهبود کیفیت پاسخگویی مراکز تماس مشتریان شرکت مخابرات، اعلام کرد: شاخص‌های مرکز تماس ۲۰۲۰ در تیر امسال با افزایش در اغلب مناطق، به میانگین کشوری سطح سرویس ۹۰ درصد و میانگین زمان انتظار مشتریان به حدود ۲۷ ثانیه رسیده است که نسبت به آمار‌های پیشین، وضع بهتری را نشان می‌دهد.


وی افزود: میانگین نرخ از دست رفتن تماس‌ها نیز به حدود ۷ درصد رسیده که با توجه به گستردگی حوزه فعالیت نسبت به بررسی‌های قبلی کمتر شده است، ضمن اینکه بسیاری از تماس‌های مراکز مخابراتی با توجه به ناآشنایی با اپراتور‌های دیگر و سایر سازمان‌های ارتباطی، به سمت مخابرات است که این رقم نیز با افزایش اطلاع رسانی و آگاهی مشتریان، رو به کاهش است.


سلطانی اضافه کرد: در بیشتر استان‌ها به میزان متناسب و قابل قبولی در شاخص‌های پاسخگویی و پشتیبانی رسیده ایم و تنها در استان‌های خوزستان و تهران، این شاخص‌ها ضعیف‌تر است که با برنامه ریزی ویژه، امیدواریم شاخص‌های این دو منطقه را نیز هر چه سریع‌تر به میانگین کشوری برسانیم.


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: وضع کلی در شاخص‌های میانگین سطح سرویس، میانگین از دست رفتن تماس‌ها و میانگین زمان انتظار، مناسب و رو به بهبود است و البته با پیاده سازی طرح‌های یکپارچه در حوزه امور مشتریان، در تلاش هستیم شاخص‌های پاسخگویی را به استاندارد‌های قابل قبول و پذیرفته شده اتحادیه جهانی مخابرات نزدیک‌تر کنیم.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x