اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حوادث یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

احتکار ۲ هزار تُن ورق آهن در اصفهان

احتکار ۲ هزار تُن ورق آهن در اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرهنگ” محمدرضا هاشمی فر” بیان داشت: با توجه به کمبود سیمان ، آهن و دیگر اقلام ساختمانی و بروز اخلال در بازار این نوع اقلام که باعث ایجاد گرانی این نوع کالاها شده و مشکلاتی را طی هفته های اخیر برای مردم فراهم آورده است، طرح ویژه مبارزه با احتکار آهن آلات و اقلام ساختمانی در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات هوشمندانه از دپوی تعداد زیادی ورق آهن در انباری واقع در شهرک صنعتی “دولت آباد” مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و اقدامات خاص پلیسی طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و بازرسان اتاق اصناف از محل بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۲ هزار تُن انواع ورق آهن احتکار شده کشف شد.

سرهنگ هاشمی فر اظهار داشت : بررسی های کارشناسی انجام شده حاکی از این بود که آهن های مکشوفه در این محل دپو شده و هیچ گونه خروجی به بازار نداشته است که بر این اساس موضوع احتکار این مقدار آهن برای کارشناسان محرز شد.

این مقام انتظامی ارزش آهن های احتکاری را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۵۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متخلفان مربوطه برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x