اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حوادث یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دستگیری سارقان موتور سیکلت در “خمینی شهر

دستگیری سارقان موتور سیکلت در “خمینی شهر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرهنگ “غلامرضا براتی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان و شکایت موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه ماموران گشت کلانتری ۱۱ این فرماندهی حین گشت زنی موثر و هدفمندخود متوجه دو نفر که در حال سرقت یک دستگاه موتور سیکلت بودند شده و بلافاصله نسبت به دستگیری آنها اقدام کردند.

وی افزود: متهمان به همراه موتورسیکلت به کلانتری منتقل و در تحقیقات اولیه به انجام سرقت موتورسیکلت اعتراف کرده و در ادامه تحقیقات نیز به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت درشهرستان خمینی شهر و شهرستان اصفهان اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در خاتمه با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی گفت: از شهروندان می خواهیم هشدارهای انتظامی زیر را جدی گرفته و حتی الامکان موتورسیکلت خود را در پارکینگ پارک و از نگهبان آن رسید دریافت کنند، هنگام پارک کردن موتورسیکلت حتماً آن را به وسیله قفل و زنجیر مناسب قفل کرده و هیچگاه به بهانه طول نکشیدن کار حتی برای یک لحظه موتورسیکلت خود را به صورت روشن ترک نکنند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x