اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

اطعام واحسان حاصل از پس انداز یکساله خانواده ای در شهرستان سمیرم

اطعام واحسان حاصل از پس انداز یکساله خانواده ای در شهرستان سمیرم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

یک خانواده ساکن شهر حنا از توابع شهرستان سمیرم، پس انداز یکساله خود را به نیت نذری ابا عبدالله الحسین (ع) جمع آوری و با کمک یک مرکز نیکوکاری برای اطعام نیازمندان هدیه کرد.

اردشیر فرخ وند رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سمیرم، گفت: به مناسبت ایام شهادت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش، مراسم اهدای نذری در شهر حنا به گونه‌ای متفاوت با میزبانی یکی از خانواده های نیازمند تحت پوشش این نهاد انجام شد.

فرخ وند با بیان اینکه در طرح امسال، شاهد حضور نیکوکارانی با توان مالی ضعیف هستیم، ادامه داد: این خانواده با پس انداز یکساله خود و کمک مرکز نیکوکاری در اقدامی که نشان از ایثار و از خودگذشتگی و عشق به سیدالشهدا(ع) داشت، اقدام به برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در حیاط منزل خود و اطعام عزاداران و نیازمندان منطقه کرد.

وی با اشاره به اینکه سنت حسنه اطعام و نذری دادن موجب تقویت ایمان و گشایش و وسعت رزق و روزی می شود، افزود: این مراسم با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، فاصله اجتماعی و ماسک برگزار و تعداد ۳۰۰ پرس غذای گرم طبخ و میان عزاداران حسینی  توزیع شد.

فرخ وند با ابراز خرسندی از حضور خیران نیک اندیش که در اوج نیازمندی به برپایی مراسمات عزاداری اباعبدالحسین (ع) می پردازند، گفت: برای همراهی نیکوکاران در ارائه نذورات خود در این ایام طرح اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر پابرجاخواهد بود و خیران می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری#۰۳۱۴*۸۸۷۷* نذورات خود را در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان واقعی برسانند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x