اجتماعی استان تصاویر تهران چندر رسانه سیاسی فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: اصلی ترین کار من اجرای سند تحول آموزش و پرورش است

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: اصلی ترین کار من اجرای سند تحول آموزش و پرورش است

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: اصلی ترین کار من اجرای سند تحول آموزش و پرورش است

حسین باغگلی گفت: اصلی ترین کار من این است که سند تحول آموزش و پرورش را اجرایی کنم.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از فارس ، حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش عصر امروز ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ در صحن علنی مجلس در دفاع از برنامه خود برای این وزارت‌خانه گفت: انتخاب آقای رئیس جمهور نشان داد که ایشان به دنبال تحول هستند و تا دقایق دیگر نشان خواهم داد که به دنبال تحول خواهند بود.

باغگلی اظهار داشت: از همه مخالفین تشکر جدی می‌کنم اما خواهش می‌کنم صحبت‌های مرا دقیق گوش کنید. در حوزه پیش دبستانی یک مدلی دارم در مورد آن ادعا هم دارم. من یک مدلی در پیش دبستانی امام رضا(ع) اجرا کردم که مدل خاصی است که والدین را درگیر می‌کند.

وی ادامه داد: ما در گام دوم باید یک کار مهم انجام دهیم و اینکار را باید به آدم‌های مهم و توانمند واگذار کنیم. ما در یک شرایط پیچیده در آموزش و پرورش روبرو هستیم و برای حل مشکل باید جرات وارد شدن به روش های جدید را داشته باشیم. من جرات مطالبه گری از دستگاه‌های مختلف را دارم. 

باغگلی تصریح کرد: اصلی ترین کار من این است که سند تحول را اجرایی کنم. از تمام سخنان دوستان این را تصور می‌کنم که آقای باغگلی جوان و کم تجربه است. وزیر باید کار تیمی انجام دهد و باید حلقه بسته مدیریت طولانی را بشکند.

وی تاکید کرد: همه ما می‌د‌انیم که اتفاقاً در جریان مدیریت اجرایی در سطوح پایین مهارت‌‌های فردی نیاز است و در سطوح بالا مهارت ‌های ادراکی نیاز است. ادامه روندهای موجود را ۴۰ سال است داریم اجرایی می‌کنیم بگذارید وارد وضع جدیدی شویم. ما با نوع مدیریتی که انجام دادیم انگیزه را از مدیران گرفته‌ایم.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: باورم این است که ما در حوزه تعلیم تربیت حرف‌های بسیار زیادی برای دنیای پرچالش از لحاظ دینی داریم. کیفیت آموزش در جامعه ما پائین آمده است. 

ادامه دارد …

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x