اجتماعی استان تصاویر چندر رسانه دسته‌بندی نشده سیاسی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش/عنابستانی: باید از پیله بسته مدیریتی خارج شویم

موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش/عنابستانی: باید از پیله بسته مدیریتی خارج شویم

موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش/عنابستانی: باید از پیله بسته مدیریتی خارج شویم

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: چرا به این زودی فراموشمان می‌شود که به اصطلاح ژنرال‌های دولت‌ تدبیر و امید چه بر سر امید ملت آوردند. آیا وقت آن نرسیده که از پیله بسته مدیریتی که بالغ بر ۴۰ سال است ما را فرا گرفته خارج شویم؟

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از فارس ، علی اصغر عنابستانی در جلسه علنی امروز عصر (سه شنبه ۳۰ مرداد ماه) مجلس و در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: اگرچه برنامه‌های آقای باغگلی هست اما من می‌خواهم از آقای باغگلی و نسل وی دفاع کنم؛ نسلی که حقیقتا مظلوم واقع شده‌اند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دفاع من از تاریخی است که جوانانی را رقم زده است که اینک آنها را خام می‌خوانیم. من آن موقع ۱۵ سالم بود که می‌دیدم ۲۰ ساله‌ها در میادین جنگ بدون سابقه وزارت و وکالت چه‌ها که نمی‌کردند.

وی افزود: مگر همتی‌ها و باکری‌ها غیر از عشق و اخلاص در کوله‌بار خود چیز دیگری داشتند، چرا به این زودی فراموشمان می‌شود که  به اصطلاح ژنرال‌های دولت‌ تدبیر و امید چه بر سر امید ملت آوردند. آیا وقت آن نرسیده که از پیله بسته مدیریتی که بالغ بر ۴۰ سال است ما را فرا گرفته خارج شویم؟

عنابستانی خاطرنشان کرد: می‌گویند این روزها، روزهای سختی است و کشور در شرایط حساسی قرار دارد و فرصت آزمون و خطا نداریم. می‌گویم مگر آن روزها، روزهای سختی نبود؟ مگر مسأله کشور جنگ نبود که به جوانان سپردیم؟ به همین خاطر که شرایط سخت است کشور نیاز به روحیه جوانی و شجاعت در تصمیم‌گیری و نیاز به قدرت و استحکام و عدم محافظه‌کاری دارد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نسیم تغییر که بوزد، طوفان مقاومت شکل می‌گیرد و شجاعت جوانی است که در مقابل این طوفان مقاومت خواهد کرد.

وی افزود: انقلاب را مگر نه که سربازان بی‌نشان به پیروزی نشاندند؟‌ نسل جوان ۴۰ سال به نظاره نشسته‌اند و ایده‌هایشان مثل بغض در گلویشان شکسته است. خوانده‌اند، آموخته‌اند، برنامه نوشته‌اند، اراده کرده‌اند که تغییر دهند، اما از اصحاب صندلی خون دل خورده‌اند. 

عنابستانی خاطرنشان کرد: برای مظلومیت دکتر باغگلی همین بس که هنوز ایشان را ندیده بود و کلام و برنامه‌اش را نشنیده بود تخریب علیه‌اش شروع شد. آیا ۲۰ دقیقه در کمیسیون این همه گزارش منفی دارد؟ 

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب در برنامه گام دوم تاکید کردند فرصت در اختیار جوانان بگذارید، حالا نوبت مجلس است که اولین دولت گام دوم را تبدیل به دولت جوان حزب‌اللهی کند. 

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x