اجتماعی استان اقتصادی تصاویر چندر رسانه یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

محمودزاده: وضع معیشتی جامعه نیاز به سیاه‌نمایی ندارد

محمودزاده: وضع معیشتی جامعه نیاز به سیاه‌نمایی ندارد

محمودزاده: وضع معیشتی جامعه نیاز به سیاه‌نمایی ندارد

نماینده مهاباد در مجلس با تأکید بر اینکه وضع معیشتی و اقتصادی جامعه خوب نیست و بیان این حرف‌ها سیاه‌نمایی محسوب نمی‌شود گفت: زباله‌گردی، کولبری، کودکان کار و قبرخوابی حاصل برنامه‌های اشتباه دولت‌های گذشته است.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از فارس، جلال محمودزاده نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه ۳۰ مرداد) در جلسه علنی مجلس و در تذکر ماده ۷۵ آئین‌نامه داخلی اظهار داشت: یکی از نمایندگان مجلس با اشاره به اظهارات من اعلام کرد که حرف‌های من سیاه‌نمایی است در حالی که نیاز به سیاه‌نمایی در جامعه نداریم چرا که وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم و جامعه کاملا روشن است. 

وی افزود: وضع اقتصادی کشور خوب نیست چرا که مسائلی مانند زباله‌گردی، کولبری، سوخت‌بری، کودکان کار، فروش اعضای بدن برای امرار و معاش، قبرخوابی و … حاصل برنامه‌های اشتباه دولت‌های گذشته است.

نماینده مهاباد در مجلس تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی محل بیان دیدگاه‌های متفاوت است و من در اظهاراتم به ایرادات کابینه آیت‌الله رئیسی اشاره کردم ولی با این حال موافق برخی اعضای کابینه آیت‌الله رئیسی هستم و به همین دلیل برای دفاع برخی از وزرا ثبت‌نام کردم.

انتهای پیام/ *

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x