اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

طبخ و توزیع ۵۰۳ هزار پرس غذای گرم و بیش از ۴۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

طبخ و توزیع ۵۰۳ هزار پرس غذای گرم و بیش از ۴۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

۵۰۳ هزار پرس غذای گرم و بیش از ۴۷ هزار بسته معیشتی با مساعدت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری در دهه اول ماه محرم، بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان توزیع شد.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با اشاره به آغاز طرح اطعام و احسان حسینی، همزمان با ماه محرم و توجه ویژه به معیشت نیازمندان، اظهار داشت: این طرح با برپایی ۷۲ آشپزخانه به عدد شهدای کربلا، تحت عنوان “آشپزخانه اطعام حسینی” با استفاده از حداکثر ظرفیت های موجود دایر و با همراهی بی نظیر خیران به ۱۱۸ مرکز طبخ غذا افزایش یافت.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین آداب و رسوم عزاداری در این ایام، موضوع اطعام و نذری دادن است، ادامه داد: در دهه اول ماه محرم با توجه به پیش بینی صورت پذیرفته ۵۰۳ هزار پرس غذای گرم و بیش از ۴۷ هزار بسته معیشتی، همچنین ۱۷ هزار و ۵۰۰ سبد بهداشتی میان نیازمندان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

کریم زارع با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی در استان اصفهان در این ایام افزود: بیش از ۲۵ میلیارد تومان در قالب غذای گرم، بسته های معیشتی و سبد بهداشتی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد در ایام سوگواری سالار شهیدان، اهدا شده است.

زارع در پایان گفت: پیش بینی می کنیم امسال نیز با حضور حداکثری خیران، به صورت غیرحضوری نیز از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* و واریز وجوه نقدی به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹، حمایت های چشمگیری در کمک به معیشت نیازمندان انجام شود.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x