اجتماعی استان تصاویر چندر رسانه سیاسی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

معدل کابینه پیشنهادی قابل قبول است، با دولت تعامل می‌کنیم

معدل کابینه پیشنهادی قابل قبول است، با دولت تعامل می‌کنیم

معدل کابینه پیشنهادی قابل قبول است/ با دولت تعامل می‌کنیم

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی معدل نهایی کابینه را قابل قبول خواند و گفت: تعامل و همگرایی کاملی بین دولت و مجلس برای حل مشکلات مردم وجود دارد.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از مهر ، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس در خصوص کابینه سیزدهم، اظهار داشت: کابینه سیزدهم ترکیب متفاوتی با دولت‌های گذشته دارد، به این دلیل که شاخص‌هایی که وزرا بر اساس آن به مجلس معرفی شده‌اند متفاوت است.

وی افزود: برخی از وزرای پیشنهادی دارای توانمندی‌های بالایی هستند، رزومه‌ای قوی دارند و ارزیابی کارنامه فعالیت‌هایشان نشان می‌دهد مدیرانی موفق بوده‌اند و می‌توانند تحولات جدی در حوزه مدیریتی خود ایجاد کنند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور اظهار داشت: برخی از وزرای پیشنهادی نیز توانمندی خوبی دارند، اما رزومه قوی همراه آنها نیست. برخی موضوعات نسبت به این وزرا باید شفاف‌تر شود.

جوکار معدل نهایی کابینه را قابل قبول خواند و گفت: تاثیرگذاری وزرای پیشنهادی با توجه به رزومه و تجربه این افراد متفاوت است. بنابراین آرای نمایندگان در جلسه رای اعتماد به وزرا متفاوت خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه مجلس به وظیفه خود برای بررسی صلاحیت وزرا عمل می‌کند، گفت: باید کابینه قوی انتخاب شوند تا مشکلات و چالش‌های اقتصادی، اشتغال و مسکن حل شود.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس تاکید کرد: تمام تلاش دولت و مجلس در حل مشکلات مردم است و در این راستا همگرایی و تعامل کامل بین آنها وجود دارد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x