اجتماعی استان اقتصادی تصاویر چندر رسانه خوزستان سیاسی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

سفر رئیسی به خوزستان ضروری است، استاندار ویژه سریعاً منصوب شود

سفر رئیسی به خوزستان ضروری است، استاندار ویژه سریعاً منصوب شود

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور باید در اولین سفر استانی خود به اتفاق کابینه به خوزستان بیاید.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از مهر ، کریم حسینی ، با تأکید بر لزوم اقدامات فوری دولت سیزدهم برای حل مشکلات استان خوزستان،گفت: رئیس‌جمهور باید در اولین سفر استانی به اتفاق کابینه به خوزستان بیاید.

وی با بیان اینکه مشکلات خوزستان، مشکل کل کشور است، افزود: پروژه‌های عمرانی خوزستان روی زمین مانده و مشکل آبرسانی هنوز پابرجاست؛ این مشکلات با راه‌حل‌های موقت رفع شده و باید راه‌حل‌های دائمی برای آبرسانی به شهرها و روستاهای استان خوزستان اندیشیده شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های آبرسانی اولویت مهم استان خوزستان است، گفت: بخش‌هایی از پروژه شبکه‌های آبرسانی استان خوزستان تکمیل نشده و به برخی از روستاها که در انتهای شبکه‌های آبرسانی قرار دارند، آبرسانی انجام نشده است.

حسینی با بیان اینکه استان خوزستان ۶ تا ۸ ماه سال طبیعت تابستانه دارد، اظهار داشت: برای اجرای پروژه‌های شبکه‌های آب و فاضلاب اعتباراتی در نظر گرفته شده اما اجرای این پروژه‌ها به تأخیر افتاد. دو طرح مهم انتقال آب غدیر به شمال شرق استان خوزستان هنوز به پایان نرسیده و قرار بود با اجرای این طرح، آب غدیر به اهواز برسد.

وی با بیان اینکه بحران‌های سیل سال گذشته در سال‌های جاری و آینده نیز قابل تکرار هستند و هنوز مشکل فاضلاب استان حل نشده است، گفت: اولین استانداری که از سوی دولت انتخاب می‌شود باید استاندار ویژه خوزستان باشد؛ استانداری که یک مغز متفکر برای پیشبرد برنامه‌های استان‌ باشد. فردی جهادی، انقلابی، پرتلاش و پرکار که بتواند در سال‌های اول دولت رئیسی مشکلات استان را به حداقل برساند.

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: استاندار ویژه خوزستان باید به دور از نگاه‌های حزبی و جناحی، تیم خوبی را برای اداره استان انتخاب کند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x