اجتماعی استان اقتصادی تصاویر تهران چندر رسانه سیاسی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

وعده «اوجی» به مجلس برای مقابله با فساد در وزارت نفت

وعده «اوجی» به مجلس برای مقابله با فساد در وزارت نفت

وعده «اوجی» به مجلس برای مقابله با فساد در وزارت نفت

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: وزیر پیشنهادی نفت، به استفاده از مدیران کارآمد و فسادستیز تاکید و به نمایندگان وعده داد در مقابل فساد در این وزراتخانه بایستد.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از خانه ملت، محمد خدابخشی نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از حضور وزیر پیشنهادی نفت در نشست این کمیسیون خبر داد و گفت: اوجی در اولین نشست کمیسیون حضور یافت و ضمن تشریح برنامه‌ها و رویکردهای خود به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون بر توسعه CNGها، افزایش ظرفیت پالایشگاه‌ها، افزایش سرمایه‌گذاری مرتبط با نفت در داخل کشور، تعیین تکلیف میادین مشترک با کشورهای همجوار به جهت صیانت از حقوق ملت ایران و گازرسانی به روستاهای واقع در مناطق صعب‌العبور و محروم صرف‌نظر از هزینه هر انشعاب و ضرورت هدف گذاری کمی در برنامه‌ها تاکید کردند.

خدابخشی تاکید کرد: اوجی نیز در این جلسه در تشریح سوابق و برنامه‌های خود به استفاده از مدیران کارآمد و فساد ستیز تاکید و این وعده را به نمایندگان داد که در مقابل فساد در این وزراتخانه بایستد و با تمام توان بر روی استفاده از پتانسیل بخش خصوصی، مکانیسم تهاتر، فروش نفت و … تمرکز کند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس اظهار کرد: وزیر پیشنهادی نفت همچنین در این نشست قول داد، تمام میادین مشترک نفتی و گازی ایران را تعیین تکلیف کند و در ادامه به دیگر ابهامات مطرح شده در کمیسیون پاسخ داد. در مجموع فضای کمیسیون برنامه و بودجه نسبت به سوابق و برنامه های اوجی مثبت بود.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x