اجتماعی استان بهداشت تصاویر تهران چندر رسانه سیاسی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

وزیر پیشنهادی بهداشت، نگاه جدی‌تری به تأمین واکسن و قرنطینه دارد

وزیر پیشنهادی بهداشت، نگاه جدی‌تری به تأمین واکسن و قرنطینه دارد

وزیر پیشنهادی بهداشت، نگاه جدی‌تری به تأمین واکسن و قرنطینه دارد

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: برنامه فوری وزیر پیشنهادی بهداشت، کنترل بحران کرونا در کشور با نگاه جدی‌تر به تأمین واکسن و قرنطینه است.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از مهر ، روح‌الله نجابت سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به جلسه این کمیسیون با وزیر پیشنهادی بهداشت اظهار کرد: در برنامه فوری آقای عین اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شرایط حاضر، کنترل بحران کرونا در کشور با نگاه جدی‌تر به تأمین واکسن و قرنطینه است.

نجابت گفت: به هر حال باید در کنار تولید داخلی، واردات واکسن سرعت بیشتری بگیرد به نحوی که ۶۰ میلیون جمعیت هدف منهای اطفال زیر ۱۲ سال در کوتاه‌ترین زمان ممکن واکسینه شوند.

وی افزود: در رابطه با تأمین نیروهای متخصص گروه علوم پزشکی، در حقیقت وی ضمن تاکید بر حفظ کیفیت آموزش این نیروها، بر استفاده از حداکثر ظرفیت موجود در کشور نظر داشتند و امید است این موضوع را در برنامه‌های وزارت خانه مد نظر قرار بدهند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: در رابطه با استفاده از نیروهای تمام وقت در عرصه مدیریت وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی، وی موافق بود افرادی که مسئولیت می‌گیرند باید به طور تمام وقت در خدمت دانشگاه باشند و قول داد وضعیت موجود را بررسی مجدد کند. همچنین بر حمایت از اساتیدی که در دانشگاه‌ها به صورت تمام وقت فعال هستند تاکید داشت.

نجابت تاکید کرد: عین اللهی همچنین قول داد که مسائل مربوط به شرایط سخت کاری دستیاران و کارورزان علوم پزشکی، به خصوص دستیاران تخصصی که از طرفی سختی کارشان بسیار بالاست و همچنین بار عمده خدمت در بیمارستان‌های دولتی بر دوش آنهاست را پیگیری کند زیرا توجه به شرایط سخت اقتصادی کشورمان در حال حاضر، حق الزحمه آنان به نحوی است که این نخبگان در تأمین حداقل شرایط زندگی دچار مشکل اساسی هستند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x