اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه ورزشی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

میزبانی ضعیف روس‌ها صدای همه تیم‌ها را درآورد!

میزبانی ضعیف روس‌ها صدای همه تیم‌ها را درآورد!

 میزبانی ضعیف روس‌ها صدای همه تیم‌ها را درآورد!

رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان جهان در حالی از امروز در روسیه آغاز خواهد شد که بسیاری از تیم‌های حاضر در این مسابقات از جمله ایران نسبت به میزبانی معترض شدند.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از مهر ، رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از امروز به مدت ۳ روز در شهر «اوفا» روسیه برگزار خواهد شد. رقابتهایی که نخستین رویداد جهانی کشتی پس از المپیک محسوب می‌شود و اهمیت کمتری نسبت به مسابقات جهانی بزرگسالان ندارد. اما تیم‌های شرکت کننده از جمله ایران طی روزهای گذشته به محض ورود به شهر میزبان مسابقات با ناهماهنگی برگزارکنندگان مواجه شده و رسماً به این موضوع اعتراض کردند.

کادر فنی تیم کشتی آزاد جوانان ایران هم از وضعیت میزبانی روس‌ها انتقاد کرد و آن‌را به هیچ عنوان در سطح رقابتهای جهانی ندانست. شرایط نامناسب اسکان، حمل و نقل و تغذیه یکی از مهم‌ترین نکاتی بود که نمایندگان ایران با مسئولان اتحادیه جهانی کشتی و برگزار کنندگان روسی مطرح کردند. پس از اعتراض نماینده ایران، نمایندگان دیگر کشورهای حاضر در این مسابقات نیز به شرایط نامناسب میزبانی روسیه اعتراض کردند. برگزارکنندگان مسابقات پس از اعتراض گسترده تیم‌های شرکت کننده بر رفع مشکلات در اولین فرصت تاکید کردند.

در همین راستا محمد جواد یزدانی نیا سرپرست تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان اظهار داشت: تیم ما روز شنبه به روسیه رسید و در محل اسکان تیم‌ها مستقر شده‌ایم، اگر چه امکانات میزبانی در حد مسابقات جهانی نیست، اما آن چیزی که تیم از نظر پشتیبانی نیاز داشته است را چه در ایران و چه اینجا در روسیه فراهم کرده‌ایم و کمبودهای میزبان خللی در کار بچه‌ها ایجاد نکرده است.

یزدانی در آستانه آغاز رقابتهای جهانی اظهار داشت: تیم از آمادگی خوبی برخوردار است و امیدواریم نتیجه خوبی بگیرد و زحمات چند ماهه کادر فنی و کشتی گیران به نتیجه برسد.

مراسم قرعه کشی رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان شب گذشته در شهر اوفا روسیه برگزار شد و این پیکارها از امروز با برگزاری مسابقات مقدماتی و نیمه نهایی مدعیان اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم آغاز خواهد شد.

ترکیب تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: علی قلی زادگان
۶۱ کیلوگرم: رحمان عموزاد خلیلی
۶۵ کیلوگرم: حسن عبادی
۷۰ کیلوگرم: عرفان الهی
۷۴ کیلوگرم: سبحان یاری
۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی
۸۶ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور
۹۲ کیلوگرم: مهدی حاجیلوئیان
۹۷ کیلوگرم: علیرضا عبدالهی
۱۲۵ کیلوگرم: علی اکبرپور

مدیر تیم‌های ملی: محسن کاوه
مربیان: مصطفی میرعمادیان، فردین معصومی، احسان امینی، مصطفی آقاجانی
ماساژور: میلاد بندانی پور
سرپرست: محمدجواد یزدانی نیا

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x