استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر چندر رسانه دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

انتشار فراخوان یک مسابقه مطبوعاتی

انتشار فراخوان یک مسابقه مطبوعاتی

انتشار فراخوان یک مسابقه مطبوعاتی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز: به نقل از پایگاه خبری ایسنا/اصفهان انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان اصفهان، با انتشار فراخوانی از اصحاب رسانه استان دعوت کرد مطالبی را که درباره «بحران در حوضه آبریز زاینده رود» و «کرونا و محیط زیست» نوشته و منتشر کرده‌اند، وارد گود یک رقابت مطبوعاتی کنند.

مهرناز آزاد، نایب‌رئیس انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان اصفهان دراین‌باره به ایسنا گفت: انجمن صنفی روزنامه‌نگاران برای پی‌ریزی یک رقابت مطبوعاتی مستمر برنامه‌ریزی کرده و قرار است این مسابقه، یا به‌صورت فصلی و یا چهار ماه یک‌بار برگزار شود.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه ماه مرداد، ماه پاسداشت خبرنگاران است، نخستین فراخوان این مسابقه را هم‌زمان با روز خبرنگار منتشر کردیم و در پایان هر فصل، مناسبتی را برگزاری اختتامیه که شامل معرفی برگزیدگان و همچنین تجلیل از پیشکسوتان رسانه است، در نظر خواهیم گرفت.

نایب‌رئیس انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان اصفهان، با اشاره به شرایط شرکت در این مسابقه اظهار کرد: عضویت در انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان اصفهان، نشر مطلب ارسالی در یکی از نشریات چاپی، الکترونیکی، پایگاه‌های خبری و یا خبرگزاری‌های رسمی و ارسال نشدن مطلب برای دیگر مسابقات مطبوعاتی، سه شرط شرکت در این مسابقه است.

آزاد، درباره موضوع فصل نخست مسابقه مطبوعاتی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان اصفهان یادآور شد: در این فصل تمرکز ما بر دو مسئله مهم استان اصفهان یعنی «بحران آب در حوضه آبریز زاینده‌رود» و «کرونا، محیط‌زیست، فرصت‌ها و تهدیدها» است و صرفاً پذیرای مطالبی با این مضامین هستیم.

وی خاطر نشان کرد: علاقه‌مندانی که شرایط شرکت در این مسابقه را دارا هستند، تا ۱۵ شهریورماه سال جاری فرصت دارند آن دسته از آثار خود را که در قالب مقاله، یادداشت، گزارش یا عکس، از یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۰ تا پایان مهلت ارسال اثر در رسانه‌ها منتشرشده،(در قالب ورد و پی‌دی‌اف) به نشانی [email protected] ارسال کنند.

الهه کمالی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x