اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر تهران چندر رسانه سیاسی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

جایگاه صنعت دفاعی را ارتقا می‌دهیم

جایگاه صنعت دفاعی را ارتقا می‌دهیم

وزیر پیشنهادی دفاع گفت: با هدایت‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا وحمایت و پشتیبانی دولت می‌توانیم جایگاه صنعت دفاعی را در تمامی حوزه های علمی و فناورانه ارتقاء دهیم.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از مهر ، امیر آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دولت سیزدهم صبح امروز با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تشریح برنامه‌های کلان و راهبردی وزارت دفاع به اولویت‌های وزارت دفاع در ۴ سال آینده پرداخت.

وی با اشاره به سیاست‌های کلی ابلاغی نظام، در حوزه‌های خودکفایی، دفاعی امنیتی، صنعتی، علوم و فناوری‌ها تصریح کرد: چرخش راهبردی و شکل‌گیری نظم نوین جهانی و منطقه‌ای و لزوم حفظ جایگاه قدرتمند نظام اسلامی و از طرفی تلاش گسترده نظام استکبار در محدود سازی و محصول سازی انقلاب اسلامی و تحمیل تحریم‌های ظالمانه، به گونه‌ای رقم خورده است که امروز ماموریت‌های خطیر وزارت دفاع در پشتیبانی از نیروهای مسلح و نقش آن در ارتقاء قدرت بازدارندگی از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است.

وزیر پیشنهادی دفاع خاطرنشان کرد: با نگاهی گذرا به محیط دفاعی و امنیتی شاهد آن بوده‌ایم که در سال‌های اخیر همواره حجم گسترده‌ای از تهدیدات سخت و نرم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران صورت گرفته است و دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران از هیچ گونه توطئه و فتنه‌ای فروگذار نکرده‌اند و در این راستا شاهدیم که ملت بزرگ ایران اسلامی توانستند با رویکرد مقاومت فعال تحریم‌ها را پشت سر گذارند.

امیر آشتیانی اظهار امیدواری کرد: با هدایت‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای حمایت دولت خدمتگزار و همه ارکان نظام اسلامی، خواهیم توانست جایگاه صنعت دفاعی را در تمامی حوزه‌های علمی و فناورانه ارتقاء دهیم.

وی آمادگی و توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در جهت مقابله با هرگونه تهدیدی بسیار مطلوب ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: دشمنان ملت بزرگ ایران اسلامی می‌دانند که فرزندان برومند شان در نیروهای مسلح با هوشیاری و آمادگی کامل تمامی تحرکات دشمن را به صورت شبانه روزی رصد و پایش می‌کنند.

در پایان نشست وزیر پیشنهادی دفاع دولت سیزدهم با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، امیر سرتیپ آشتیانی به سوالات اعضای کمیسیون در حوزه‌های مختلف پاسخ داد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x