اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

۴۹۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان اصفهانی توزیع شد

۴۹۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان اصفهانی توزیع شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

۴۹۰ هزار پرس غذای گرم و ۲۵ هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی در طرح اطعام و احسان حسینی از ابتدای ماه محرم تا کنون به نیازمندان اهدا شد.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اقدام خیرخواهانه امسال نیکوکاران در قالب اطعام و احسان حسینی، اظهار داشت: تا کنون با مساعدت خیران، مراکز نیکوکاری و هیئات مذهبی ۴۹۰ هزار پرس غذای گرم و ۲۵ هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان توزیع شده است.

کریم زارع با بیان اینکه در این طرح ۱۷۸ آشپزخانه برای تهیه، طبخ و توزیع غذای نیازمندان و مددجویان تحت حمایت درحال فعالیت هستند، گفت: تاکنون با مساعدت خیران در قالب غذای گرم و بسته های معیشتی بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان به خانواده های تحت پوشش اهدا شده است.

وی افزود: با توجه به استقبال نیکوکاران پیش بینی می شود در اجرای طرح تا پایان دهه اول ماه محرم و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، معاش نیازمندان مورد توجه بیشتری قرار گیرد.  

مدیرکل کمیته امداد استان اظهار داشت: خیران می توانند به منظور مشارکت در اطعام نیازمندان علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، وجوه نقد خود را با شماره گیری  #۰۳۱*۸۸۷۷* و یا واریز به کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۲۵۰۹ پرداخت نمایند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x