اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حوادث یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دستگیری سارقان ارز دیجیتال در “خمینی شهر

دستگیری سارقان ارز دیجیتال در “خمینی شهر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرهنگ “غلامرضا براتی” ، با اعلام جزئیات بیشتر این خبر بیان داشت: درپی شکایت ۱۰ نفر از شهروندان به پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر مبنی بر اینکه کیف پول دیجیتال آنها توسط فرد یا افراد ناشناس مورد سوء ‌استفاده قرار گرفته بررسی موضوع با جدیت در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: در  تحقیقات صورت گرفته از شاکیان مشخص شد این افراد در صرافی ارز دیجیتال دارای مقادیری ارز دیجیتال بودند که اخیراً متوجه می شوند مبلغ  21 میلیارد ریال ارز دیجیتال آنها به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: با اقدامات هوشمندانه ماموران پلیس فتا سرانجام  ۲ نفر  که اطلاعات فنی خوبی در زمینه ارز دیجیتال داشته و با دسترسی به اطلاعات هویتی شاکیان آدرس کیف پول و رمز مربوطه آنان را به دست آورده و اقدام به سرقت ارز دیجیتال موجود در آنها کرده بودند را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ براتی خاطر نشان کرد: متهمان در مواجهه با مستندات پلیس به جرم خود معترف شدند که در ادامه  اقدامات لازم جهت برگشت ارز دیجیتال سرقت شده به کیف پول مال باختگان انجام گرفت و متهمان نیز به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x