اجتماعی استان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

آزادسازی ۱۱۰ زندانی جرائم غیر عمد توسط جهادی‌ها

آزادسازی ۱۱۰ زندانی جرائم غیر عمد توسط جهادی‌ها

آزادسازی ۱۱۰ زندانی جرائم غیر عمد توسط جهادی‌ها

قرارگاه جهادی شهید احمد گودرزی، از اجرای طرح آزادسازی زندانیان و آزادی ۱۱۰ زندانی جرائم غیر عمد با اولویت زنان سرپرست خانوار خبر داد.

پایگاه خبری احوال نیوز ، حامد خیرخواهان رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و قرارگاه جهادی شهید احمد گودرزی از اجرای طرح آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد توسط این مرکز مردمی خبر داد و گفت: طرح آزادسازی ۱۱۰ زندانی با اولویت زنان سرپرست خانوار و مردان جرایم غیر عمد اقتصادی در سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرارگاه جهادی شهید گودرزی قرار گرفت که با همت خیرین و مردم عزیز، بستر آزادسازی این ۱۱۰ زندانی در روز عید غدیر فراهم شد.

وی با اشاره بر فعالیت‌های این مرکز عنوان کرد: قرارگاه جهادی شهید گودرزی همزمان با ایام فرخنده سالروز ازدواج آسمانی و ملکوتی حضرت علی بن ابیطالب (ع) با حضرت فاطمه زهرا (س) در سال ۱۳۹۸ در استان تهران افتتاح شد. هدف از افتتاح این مرکز نیکوکاری هم‌افزایی، نهادینه‌سازی و توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری بین آحاد مختلف جامعه به ویژه خیرین در راستای حل مشکلات جامعه با استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های بالقول و بالفعل مادی و معنوی خیران است که می‌تواند گام مثبتی در نیل به خدمت، تسهیل و تسریع در رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به طور خاص مددرسانی به محرومان و نیازمندان است.

آزادسازی ۱۱۰ زندانی جرائم غیر عمد توسط جهادی ها

رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم با بیان اینکه خدمات این مرکز نیکوکاری شامل تهیه و توزیع بسته‌های غذایی شامل اقلام خوراکی و طبخ و توزیع غذای گرم میان نیازمندان است، بیان کرد: به طوری که از زمان شیوع کرونا ۸۰۰۰ بسته معیشتی در چند نوبت میان مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و افراد شناسایی شده و نیز متضرران از بحران کرونا تهیه و توزیع شده است.

خیرخواهان افزود: تهیه و توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم و تهیه و توزیع بیش از ۳۸۵ سری جهیزیه کامل برای نوعروسان و تهیه و توزیع صدها کتانی و لباس گرم برای کودکان کار از دیگر فعالیت‌های این مرکز است.

وی با اشاره بر ارائه خدمات مشاوره حقوقی به شهروندان توسط این قرارگاه جهادی اظهار داشت: این مرکز به منظور ارتقای سلامت اجتماعی و تقویت نهاد خانواده و احقاق حقوق اقشار در معرض آسیب، با همکاری و مساعدت وکلای قوه قضائیه، کارشناسان و مشاوران خانواده برجسته، خدمات مشاوره حقوقی، مشاوره خانواده را راه اندازی کرد و در استان‌های تهران، قزوین، گیلان، مازندران و به تازگی سمنان و خراسان رضوی در حال خدمت رسانی به هموطنان عزیز است.

گفتنی است هموطنان می‌توانند کمک‌های مردمی و خیرخواهانه خود را به شماره کارت این مرکز به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۸۱۹۵۹ واریز کنند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x