اجتماعی استان تصاویر تهران چندر رسانه ورزشی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

جلسه ویژه مدیران پرسپولیس با کاپیتان، تدبیر برای محرومیت تلخ!

جلسه ویژه مدیران پرسپولیس با کاپیتان، تدبیر برای محرومیت تلخ!

جلسه ویژه مدیران پرسپولیس با کاپیتان/ تدبیر برای محرومیت تلخ!

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با کاپیتان این تیم جلسه برگزار خواهد کرد تا تکلیف قرارداد بازیکنان را مشخص کنند.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از مهر ، باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا بازیکنان مد نظر یحیی گل محمدی را قبل از شروع تاریخ محرومیت از سوی فیفا به دلیل عدم پرداخت مطالبات گابریل کالدرون جذب کند.

محرومیت سرخپوشان پایتخت در حالی از هفدهم شهریورماه اعمال می‌شود که سرخ‌ها با شروع رسمی فصل نقل و انتقالات تابستانی از ۲۵ مردادماه می‌توانند بازیکنان تازه وارد خود را ثبت کنند.

پرسپولیس در حالی با جذب علیرضا ابراهیمی مدافع فصل گذشته گل گهر سیرجان کار خود را آغاز کرده که بازیکنان قدیمی همچنان بابت ارقام قرارداد خود ناراضی هستند.

آنها که هنوز بابت قرارداد فصل گذشته خود طلبکار هستند خواستار تسویه هرچه زودتر باشگاه شده‌اند. موضوعی که اعضای تیم از جانب سید جلال حسینی به گوش مدیران باشگاه نیز رسانده‌اند.

از این رو جعفر سمیعی و مجید صدری رئیس و نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس قصد دارند جلسه‌ای ویژه با سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان اول این تیم برگزار کنند تا او را در جریان وضعیت باشگاه قرار دهند.

سمیعی و صدری قبل از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بیستم به اعضای کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس قول داده بودند قبل از شروع تمرینات پیش فصل باقیمانده قرارداد فصل گذشته را پرداخت کنند و قرارداد برخی بازیکنان این تیم را نیز از لحاظ مالی اصلاح کنند.

باید دید سیاست باشگاه پرسپولیس پس از جذب قطعی علیرضا ابراهیمی که توانایی بازی در قلب دفاع این تیم را دارد در قبال هم پستی‌های او همچون سیدجلال چه خواهد بود.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x