اجتماعی استان بهداشت تصاویر تهران چندر رسانه فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

آغاز به کار قرارگاه واکسیناسیون کارکنان و بازنشستگان شهرداری

آغاز به کار قرارگاه واکسیناسیون کارکنان و بازنشستگان شهرداری

آغاز به کار قرارگاه واکسیناسیون کارکنان و بازنشستگان شهرداری

در نشستی به ریاست مدیرعامل شرکت شهر سالم مقرر شد تا قرارگاه واکسیناسیون کرونای شرکت شهر سالم برای تزریق واکسن به بازنشستگان و کارکنان شهرداری از فردا فعال و آغاز به کار کنند.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از مهر ، نخستین جلسه ستاد واکسیناسیون خانواده شهرداری تهران به ریاست حمید چوبینه برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در ابتدای این نشست با تسلیت ایام ماه محرم و گرامیداشت یاد شهدای واقعه کربلا گفت: وظیفه تک تک ماست که در هر جمعی موضوع کرونا و خطرات آن را متذکر شویم و از مسئولان امر بخواهیم که ضمن بزرگداشت یاد حماسه عاشورا و بهره‌مندی از مواهب معنی ماه محرم، بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای حفظ جان افراد به عنوان اولویت نخست دستورات الهی و دینی تاکید کنیم.

چوبینه با اشاره به آمارهای بالای ابتلاء و فوت در اثر کرونا که فرسایش سیستم درمان کشور منجر شده ادامه داد: بحران آنچنان گسترده است که به درخواست ستاد کرونا استان تهران بخشی از درمانگاه‌های خود را به عنوان پشتیبان دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران معرفی کرده‌ایم و اکنون حدود هزار بیمار کرونایی را در روز به صورت سرپایی درمان می‌کنیم.

وی با اشاره به اعتماد سیستم بهداشت و درمان کشور به شرکت شهر سالم، افزود: ما وظیفه اصلی خود را در چارچوب سلامت همکارانمان در شهرداری تهران می‌دانیم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با تشریح روند پیگیری واکسیناسیون بخش‌های در معرض خطر شهرداری تهران ادامه داد: با گفت‌وگویی که با ستاد کرونا استان تهران داشتیم، قرار شد در یکی از فضاهای بزرگ متعلق به شهرداری در منطقه ۱۶، تیم شرکت شهر سالم مستقر شوند و با دریافت واکسن از دانشگاه علوم پزشکی تهران، واکسیناسیون برای کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران و همچنین شهروندان بر اساس اولویت‌های اعلام شده صورت بپذیرد.

در این نشست، ضمن تقسیم وظایف بین مدیران شرکت شهر سالم، دکتر امیر حاجی‌نورمحمدی معاون پیشگیری و بهداشت به عنوان جانشین فرمانده عملیات واکسیناسیون معرفی شد.

دو کارگروه نیز برای اولویت‌بندی کارکنان شهرداری جهت دریافت واکسن کرونا و همچنین تأمین نیروی انسانی ماهر از شرکت شهر سالم تشکیل شد.
همچنین مقرر شد روز پنجشنبه، ۲۱ مردادماه تیم‌های اداری و تخصصی این پروژه در محل این عملیات مورد آموزش قرار گیرند و به صورت رسمی فرایند تزریق واکسن را آغاز کنند.

در این قرارگاه تزریق واکسن کرونای شرکت شهر سالم، روزانه بازنشستگان و کارکنان شهرداری با دعوت قبلی از سوی شرکت شهر سالم و همچنین شهروندان تهرانی با دعوت از سوی ستاد کرونا در لاین جداگانه واکسینه خواهند شد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x