اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دستگیری سارقان ادوات کشاورزی در بوئین و میاندشت

دستگیری سارقان ادوات کشاورزی در “بوئین و میاندشت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرهنگ” حسین تُرکیان” بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل ، ادوات کشاورزی وپایه های آهنی از اراضی کشاورزی در شهرستان نائین که باعث ایجاد خسارت به کشاورزان این شهرستان شده و نارضایتی آنان را به دنبال داشت موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان مذکور دنبال شد.

وی افزود: کاراگاهان در تحقیقات علمی و تخصصی خود دریافتند سارقان ۲ نفر هستند که در نیمه های شب با توجه به ضعیف بودن حفاظت فیزیکی موتور های آب اقدام به سرقت کا بل های فشار قوی وادوات کشاورزی می کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: سرانجام پیگری های مجدانه کارآگاهان نتیجه داد و با شناسایی هویت اصلی سارقان ماموران طی عملیاتی غافلگیرانه این افراد را در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

مقام انتظامی بیان داشت: متهمان که در ابتدا منکر هر گونه جرمی بودند در نهایت با اثبات دقیق و علمی حضور متهمان در صحنه های وقوع جرم آنان را لب به اعتراف باز کرده و به ۸ فقره سرقت ازاراضی کشاورزی اقرار کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x