اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

شروع طبخ آشپزخانه های اطعام حسینی در اصفهان

شروع طبخ آشپزخانه های اطعام حسینی در اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

۷۲ آشپزخانه در سطح استان در طرح اطعام و احسان حسینی به منظور بهره مندی از ظرفیت ماه های محرم و صفر در زمینه کمک به نیازمندان شروع به طبخ کردند و تا پایان این ایام برپا می باشد.

کمیته امداد امام خمینی(ره)

عباسعلی زارعان با بیان اینکه در سال گذشته با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای طرح مواسات و همدلی برای اولین بار شاهد اجرای طرح اطعام حسینی بودیم، گفت: با ایجاد ۱۲۴ آشپزخانه ، ۸۳۹ هزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

وی همچنین افزود: با مساعدت نیک اندیشان ۱۱۱ هزار و ۳۶۶ بسته معیشتی در سال قبل در طرح احسان حسینی به مددجویان استان اهدا شد.

زارعان با اشاره به اینکه کمک های مردمی در طرح اطعام و احسان حسینی سال گذشته بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان بوده است، افزود: پیش بینی می کنیم امسال نیز با حضور حداکثری خیران، حمایت های چشمگیری در کمک به معیشت نیازمندان داشته باشیم.

قائم مقام کمیته امداد با تاکید بر اینکه نیک اندیشان اصفهانی می توانند برای مشارکت در طرح اطعام و احسان حسینی با همراهی این نهاد کمک های خود را به دست نیازمندان برسانند، اظهار داشت: خیران می توانند نذورات و مساعدت های غیرنقدی خود را با مراجعه به کلیه دفاتر کمیته امداد در سطح استان و یا هماهنگی با شماره ۰۹۱۳۰۸۷۷۰۰۱ و همچنین نذورات نقدی خود را با شماره گیری کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* و واریز به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ پرداخت نمایند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x