اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حوادث یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دستگیری سرکرده باند سرقت ۳۰ میلیاردی از منازل جنوب شهر اصفهان

دستگیری سرکرده باند سرقت ۳۰ میلیاردی از منازل جنوب شهر اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرهنگ”حسین تُرکیان” بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان جنوب شهر اصفهان مبنی بر سرقت پول نقد، طلا و جواهرات از منزل وی موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی علمی و تخصصی صحنه جرم و جمع آوری مدارک و مستندات لازم دریافتند که این سرقت توسط ۳ نفر از افراد سابقه دار که با همدستی یکدیگر باند مجرمانه ای را تشکیل دادند رخ داده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: کارآگاهان پس از شناسایی هویت اصلی سرکرده این باند سرقت، اقدامات لازم در خصوص دستگیری وی را انجام داده و طی هماهنگی با مقام قضائی این فرد را طی عملیاتی منسجم و ضربتی  در مخفیگاه خود دستگیر کردند .

سرهنگ تُرکیان گفت: این سارق پس از دستگیری در تحقیقات صورت گرفته علی رغم اینکه از بیان حقیقت خودداری می کرد اما در نهایت پس از رویارویی با مدارک و مستندات وقوع سرقت ها  لب به اعتراف باز کرده و به ۸ فقره سرقت منزل در محدوده جنوب شهر اصفهان اقرار کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط اعضای این باند توسط کارشناسان مربوطه بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است،عنوان داشت از تحویل متهم به مرجع قضائی خبر داد و گفت: اقدامات  پلیسی کارآگاهان برای دستگیری ۲ همدست دیگر این سارق  ای کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x