اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

اطعام و احسان حسینی حلقه اتصال خیران و هیات های مذهبی استان با کمیته امداد

اطعام و احسان حسینی حلقه اتصال خیران و هیات های مذهبی استان با کمیته امداد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

طرح اطعام و احسان حسینی همچون سنوات گذشته با هدف بهره مندی از ظرفیت ماه های محرم و صفر با مشارکت خیران، هیات های مذهبی و کمک های مردمی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار و بسته های غذایی میان نیازمندان توزیع می شود.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با اشاره به اینکه در ایام محرم و صفر این طرح با هدف ارائه غذای گرم به خانواده های محروم اجرا می شود، اظهار داشت: با آغاز ماه محرم ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی به یاد ۷۲ شهید کربلا به منظور جمع آوری، طبخ و توزیع بسته های غذایی میان نیازمندان راه اندازی خواهد شد.

کریم زارع با تاکید بر تشدید ویروس کرونا در سطح جامعه، خطاب به خیرانی که امکان طبخ غذای گرم به روال سال های گذشته را ندارند، گفت: نیک اندیشان اصفهانی برای کمک به نیازمندان می توانند با همکاری این نهاد نذورات خود را به دست ایتام، سالمندان نیازمند، بیماران خاص و صعب العلاج و زنان سرپرست خانوار در قالب غذای طبخ شده و یا بسته معیشتی برسانند.

وی به روش های غیرحضوری مشارکت مردم در این طرح پرداخت و گفت: علاوه بر پیش بینی کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* امکان پرداخت نذورات از طریق تماس با شماره ۰۹۱۳۰۷۸۸۰۰۱، سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و همچنین واریز به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ فراهم شده است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x