اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

پلیس اصفهان، آماده تامین امنیت برنامه ها دهه اول ماه محرم است

پلیس اصفهان، آماده تامین امنیت برنامه ها دهه اول ماه محرم است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سردار” محمدرضا میرحیدری” در گردهمایی ائمه جمعه استان اصفهان ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم گفت: همیشه محرم به عنوان یک فرصت طلایی برای مبارزه و مقابله با توطئه های استکبار علیه فرهنگ تشیع است و ما باید از این فرصت ارزشمند باتدبیر و با عقلانیت و با نگاه به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی افزود: هرچند که به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت هایی که در این حوزه به وجود آمده کار در حوزه تبلیغ و ترویج فرهنگ دینی و مبارزه و مواجه با توطئه های دشمن یک مقدار سخت شده اما باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی زمینه را برای حضور جوانان عزیز و پیاده سازی فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب فراهم آوریم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از محرم به عنوان پشتوانه ای برای انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: نباید از یاد ببریم که عشق به امام حسین (غ) و اهل بیت پیامبر (ص) است که این نظام را در برابر توطئه نظام های استکباری استوار نگهداشته و به برکت همین عشق به اباعبدالله در اقصی نقاط عالم شاهد توفیقات این نظام هستیم .

سردار میرحیدری در ادامه مبنای کار در برگزاری برنامه های و مجالس عزاداری دهه اول ماه محرم را مصوبات ستاد مقابله با کرونا و تصمیمات سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: ما باید تمام توان خود را بکار بگیریم که این جلسات با رعایت شیوه نامه ها و حفظ حرمت ها دنبال شود تا علما و وعاظ عزیز بتوانند آسیب هایی که در جامعه وجود دارد را از طریق این مجالیس برای مردم و به خصوص برای نسل جوان جامعه تبیین کنند.

وی از آمادگی کامل پلیس استان اصفهان برای برقراری امنیت مراسم و مجالس هیئت های مذهبی در دهه اول ماه محرم تاکید کرد : پلیس خدمتگزار در کنار ائمه جمعه، امامان جماعات مساجد و مسئولان هیئت های مذهبی است و انتظار از همه نیز رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت ضابطه های مربوطه است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: معتقدم جوانان کشور فطرت پاکی دارند اما برخی کم کاری های صورت گرفته باعث شده که دجار انحراف و اشکال شوند و امروز هنر ما این است که با حمایت از آنان و تقویت فعالیت های دینی و فرهنگی این موضوع را جبران کنیم.

سردار میرحیدری در خصوص تشکیل اتاق فکری در هر شهرستان با ریاست ائمه جمعه آن شهرستان اعلام امادگی کرد و اظهار داشت: آمادگی داریم تا مسئولان پلیس های تخصصی استان در این جلسات شرکت کرده و در خصوص مشکلات و آسیب ها و جرایمی که در شهرستان ها وجود دارد و مهار آنها تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x