اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه سیاسی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

آمریکا با توطئه‌های خود به دنبال بر هم زدن ثبات لبنان است

آمریکا با توطئه‌های خود به دنبال بر هم زدن ثبات لبنان است

آمریکا با توطئه‌های خود به دنبال بر هم زدن ثبات لبنان است

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با توطئه‌های خود به دنبال بر هم زدن ثبات و امنیت در لبنان هستند اما اتحاد رمز پیروزی مردم لبنان است.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از مهر ، ایوب حمید فرستاده ویژه نبیه بری رئیس مجلس لبنان جهت شرکت در مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (شنبه ۱۶ مردادماه) با وحید جلال‌زاده، رئیس کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

جلال زاده با قدردانی از حضور هیئت پارلمانی لبنان در مراسم تحلیف ریاست جمهوری، روابط دو ملت ایران و لبنان را روابطی تاریخی و از صمیم قلب خواند و گفت: فعالیت های تأثیرگذار شخصیت های بزرگ ایرانی مانند امام موسی صدر و شهید چمران در لبنان نشاندهنده ارتباطات بردرانه میان دو ملت است.

رئیس کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات لبنان، افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی با توطئه های خود به دنبال بر هم زدن ثبات و امنیت در لبنان هستند اما حمایت مردم لبنان از محور مقاومت پاسخ مناسبی به توطئه های دشمنان لبنان است.

وی افزود: اقدامات تخریبی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس علیه ملت لبنان به دلیل حمایت مردم این کشور از محور مقاومت است.

جلال زاده در پایان بر تداوم حمایت مجلس شورای اسلامی از لبنان و محور مقاومت تأکید کرد و اتحاد را رمز پیروزی مردم لبنان دانست و تصریح کرد: هوشیاری کامل مسئولان لبنان در برابر تحرکات و اقدامات تحریک کننده رژیم صهیونیستی انسجام میان ارتش و مقاومت، عامل مهم بازدارندگی در برابر زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی است.

رژیم صهیونیستی و آمریکا را عامل ایجاد تفرقه در منطقه

همچنین در ادامه این دیدار ایوب حمید فرستاده ویژه نبیه بری رئیس مجلس لبنان با تبریک آغاز بکار دولت جدید جمهوری اسلامی ایران، بر تداوم ارتباطات پارلمانی میان مجالس دو کشور تأکید کرد و گفت: تداوم مشورت های پارلمانی و سیاسی میان مقامات عالیرتبه دو کشور می تواند به ارتقاء سطح مناسبات فیمابین کمک کند.

وی رژیم صهیونیستی و آمریکا را عامل ایجاد تفرقه، غارت منابع و ناامن کردن منطقه خواند و افزود: محور مقاومت سد راه اقدامات خصمانه دشمنان ملت های مسلمان بوده است و از حمایت های دائمی جمهوری اسلامی در این راه تشکر می کنیم.

فرستاده ویژه رئیس مجلس لبنان در پایان بر توسعه و گسترش مراودات در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی میان لبنان و جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x