اجتماعی استان اقتصادی بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه سیاسی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

خبرنگاران پیشقراولان مبارزه با فساد و تباهی هستند

خبرنگاران پیشقراولان مبارزه با فساد و تباهی هستند

خبرنگاران پیشقراولان مبارزه با فساد و تباهی هستند

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: خبرنگاران و روزنامه‌نگاران تیزبین و کاوشگر به پیشقراولان و طلایه داران مبارزه با هرگونه فساد و تباهی در صحنه زندگی جمعی آدمیان تبدیل شده‌اند.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از مهر ، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی با صدور پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت و تاکید کرد: خبرنگاران به پیشقراولان و طلایه داران مبارزه با هرگونه فساد و تباهی تبدیل شده‌اند.

متن این پیام به شرح زیر است:

برای اینجانب مایه افتخار و مباهات است که در واپسین روزهای ماه پر فضیلت ذیحجه، فرا رسیدن روز خبرنگار را به محضر یکایک اصحاب رسانه و تلاشگران و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی و روشنگری تبریک و شادباش عرض نمایم.

این کمترین بارها گفته ام و بار دگر می‌گویم که در این عصر و زمانه که ساختار و ساز و کار حیات آدمی بر پهنه این کره خاکی، دستخوش دگرگونی های عظیم و شگرف شده است. اصحاب قلم و اندیشه، خاصه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران تیزبین و کاوشگر به پیشقراولان و طلایه داران مبارزه با هرگونه فساد و تباهی در صحنه زندگی جمعی آدمیان تبدیل شده اند.

بدون تردید، نظارت مستمر و دقیق بر اقدامات و تصمیمات اصحاب قدرت و مکنت و حسابرسی از کارنامه آنان در این دوران نوین، مرهون ایثارگری و فداکاری خبرنگارانی است که خود آرش های عصر جدیدند.

اگر بنابر روایات اساطیری سرزمین ما، آرش کمان در دست گرفت تا نگهبان و پاسدار حریم مقدّس مادر میهن باشد، امروز می توان گفت که همان تیر و کمان به قلم وقایع نگار روزنامه نگاران و خبرنگاران متعهّد و ایران دوست تبدیل شده است تا اقشار و طبقات مختلف اجتماع بویژه صاحبان مناصب و برخورداران از امکانات مادی و معنوی جامعه را به پاسخگویی و دفاع موجّه و مقبول از اعمال و کردار خویش، موظّف نماید.

اینجانب ضمن تقدیر از کوشش های بی امان و تلاش های خستگی ناپذیر شما عزیزان از درگاه یگانه هستی بخش مسألت می نمایم تا برکات خویش را بر همه مبارزان و مجاهدان راه استقلال و آزادی نازل فرماید و بر عمر و عزّت اعضای خانواده بزرگ و افتخار آفرین رسانه در سراسر ایران اسلامی بیفزاید. بمنّه و کرمه
روندگانِ طریقت ره بلا سپرند

رفیق عشق چه غم دارد از نشیب و فراز

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x