اجتماعی استان بین الملل چندر رسانه دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین هیچ تردیدی ندارد

جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین هیچ تردیدی ندارد

جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین هیچ تردیدی ندارد

رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین هیچ تردیدی ندارد و همواره از حق این مردم مظلوم دفاع خواهیم کرد.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، در دیدار «زیاد نخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با تأکید بر ضرورت حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل تجاوز و آدمکشی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین هیچ تردیدی ندارد و همواره از حق این مردم مظلوم دفاع خواهیم کرد.

وی، «جهاد اسلامی» را مجموعه‌ای تأثیرگذار برای دفاع از حقوق مردم فلسطین دانست و گفت: امروز ابتکار عمل برای تعیین سرنوشت فلسطین در دستان مجاهدین و گروه‌های مقاومت است و این ابتکار عمل تا پیروزی نهایی ادامه خواهد یافت.

رئیس‌جمهور، با بیان اینکه پیروزی نهایی متعلق به جبهه حق است، اظهار داشت: جبهه باطل به رغم برخورداری از قدرت تسلیحاتی و مادی در مقابل جبهه حق در غزه مستأصل و درمانده است.

همچنین، «زیاد نخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار با تبریک پیروزی رئیسی از طرف مردم و مجاهدین فلسطین، گفت: جمهوری اسلامی ایران در انتقال مسالمت‌آمیز قدرت به الگوی جهان تبدیل شده است در حالی که چند ماه قبل شاهد درگیری در آمریکا برای انتقال قدرت بودیم.

وی خاطرنشان کرد: پیام سخنرانی شما در روز تحلیف حمایت از حق و عدالت و مظلومین بود و در این مسیر تا آزادسازی قدس شریف در کنار ایران اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x