اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده فرهنگ و هنر مرکزی

واتساپ قابلیت View Once را ارائه کرد/ ارسال تصاویر و فیلم های یکبار مصرف

واتساپ قابلیت View Once را ارائه کرد /ارسال تصاویر و فیلم های یکبار مصرف

به گزارش خبرنگار پایگاه حبری احوال نیوز؛ ویژگی  کاربردی دیگری به نام View Once به واتساپ اضافه شده است که به کاربران، در صورت بروزرسانی واتساپ اجازه می‌دهد، پیام‌هایی با قابلیت فقط یکبار دیده شدن را برای مخاطبان خود ارسال نمایند.

برای استفاده از این ویژگی، کاربران باید قبل از به اشتراک گذاشتن عکس و ویدیو، فایل مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی نماد دایره ای شکل با “۱” که در پایین تصویر به نمایش گذاشته شده است، ضربه بزنند.  پس از به اشتراک گذاری، مخاطب فقط می تواند یک بار فایل را مشاهده کند.

این نکته مهم را باید در نظر داشت که اگرمخاطب دریافت کننده ،از این عکس یا فیلم یک بار مصرف واتساپ اسکرین شات (ScreenShot) یا ضبط نمایشگر گوشی، تصویر یا ویدیوی ارسال شده را برای خود ذخیره کنند ، واتس اپ این موضوع را  به فرستنده پیام اطلاع نمی دهد.. بنابراین توصیه می شود، برای استفاده از این ویژگی عکس ها و فیلم ها را با افراد مورد اعتماد به اشتراک بگذارید.

البته فیس‌بوک مدعی است پیام‌های تصویری و ویدیویی ارسال شده با حالت View Once به دلیل قابلیت رمزگذاری End-to-End برای واتساپ نیز قابل دسترسی نیست، اما اگر محتوای آن توسط گیرنده‌ی پیام گزارش (Report) شود، واتساپ می‌تواند برای بررسی گزارش صورت گرفته محتوای پیام را ببیند.

الهه کمالی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x