اجتماعی استان اقتصادی بین الملل تصاویر چندر رسانه سیاسی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

ایران از ظرفیت نهادهای بین‌المللی استفاده خواهد کرد

ایران از ظرفیت نهادهای بین‌المللی استفاده خواهد کرد

ایران از ظرفیت نهادهای بین‌المللی استفاده خواهد کرد

رئیس‌جمهور گفت: ایران بنا دارد تا به طور مؤثر از ظرفیت نهادهای منطقه‌ای و بین‌المللی برای دفاع از حقوق و منافع کشورهای مستقل استفاده کند.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جموری، سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور عصر امروز در دیدار «کایرات ساریبای» مدیر اجرایی دبیرخانه کنفرانس تعامل و اعتمادسازی آسیا (سیکا) با تشکر از تبریک و آرزوی موفقیت وی برای دولت سیزدهم، گفت: ایران فعالیت و پویایی سازمان‌های منطقه‌ای را عامل مهمی در مسیر مقابله با یکجانبه گرایی می‌داند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران، بنا دارد تا به طور مؤثر از ظرفیت نهادهای منطقه‌ای و بین‌المللی برای دفاع از حقوق و منافع کشورهای مستقل استفاده کند.

همچنین «کایرات ساریبای» مدیر اجرایی کنفرانس تعامل و اعتمادسازی آسیا (سیکا) نیز در این دیدار با اظهار امیدواری نسبت به تداوم و تقویت نقش سازنده جمهوری اسلامی ایران در سازوکار سیکا برای گسترش صلح و امنیت در منطقه و جهان اظهار داشت: امروز قاره آسیا تأثیر مهمی در مدیریت تحولات جهانی دارد و سازمان سیکا به دنبال تقویت نقش‌آفرینی کشورهای آسیایی در عرصه بین‌المللی است.

مدیر اجرایی کنفرانس تعامل و اعتمادسازی آسیا (سیکا) تصریح کرد: محور فعالیت سیکا بر تقویت نقش کشورهای آسیایی در تصمیم‌گیری برای مسائل این قاره و ممانعت از دخالت کشورهای غیرآسیایی در تحولات این قاره است.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x