اجتماعی استان اقتصادی تصاویر چندر رسانه سیاسی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

روحانی نتوانست جایگزین هاشمی شود،دولت تدبیر شاخص اعتدال نیست

روحانی نتوانست جایگزین هاشمی شود،دولت تدبیر شاخص اعتدال نیست

روحانی نتوانست جایگزین هاشمی شود/ دولت تدبیر شاخص اعتدال نیست

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس با بیان اینکه روحانی نتوانست جایگزین هاشمی شود، گفت: روحانی نتوانست عملکرد موفقی داشته باشد و این دولت را شاخصی برای عملکرد جریان اعتدال در آینده قرار دهد.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از مهر ، غلامرضا نوری قزلجه ، در پاسخ به این سوال که آیا دولت روحانی توانست الگوی خوبی از اعتدال ارائه دهد؟ گفت: دولت روحانی شروع خوبی داشت اما نتوانست نتیجه کاملی کسب کند و این دولت را شاخصی برای عملکرد جریان اعتدال در آینده قرار دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا روحانی توانست جایگاه هاشمی رفسنجانی را در صحنه سیاسی کشور به دست آورد؟ افزود: روحانی نتوانست جایگزین هاشمی رفسنجانی شود، اعتدال را نمی‌توان در روحانی خلاصه کرد، اما او در این مسیر اقدامات شجاعانه‌ای انجام داد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا می‌توان دولت روحانی را نماد حکمرانی «موفق» جریان اعتدال دانست؟ گفت: نمی‌توان نام «موفق» بر عملکرد دولت‌های یازدهم و دوازدهم گذاشت زیرا دولت روحانی با ناملایمات زیادی در عرصه داخلی و خارجی مواجه بود و اهداف مورد نظر دولت محقق نشد.

نوری قزلجه در مورد نقش کابینه روحانی در عدم موفقیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: روحانی می‌توانست در مورد ترکیب کابینه بهتر تصمیم بگیرد. باید به جوانگرایی در کابینه توجه بیشتری می‌شد.روحانی در انتخاب اعضای کابینه اعتدال را رعایت کرد و تلاش داشت تا کابینه فراجناحی معرفی کند؛ همین امر موجب عدم موفقیت دولت شد.

وی در خصوص اینکه آیا حیات سیاسی جریان اعتدال ادامه خواهد یافت؟ گفت: حیات سیاسی این جریان ادامه خواهد یافت. این جریان در مقابل جریان اصلاحات نیست بلکه با بخشی از جریان اصلاحات و بخشی از جریان اصولگرا همپوشانی خواهد داشت.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس درباره اینکه آیا روحانی می‌تواند بدنه اجتماعی را با خود همراه کند؟ گفت: پارادایم‌های جامعه در حال تغییر است، نقش کاریزماها در جامعه کاهش یافته و در این راستا روحانی نیز نقش کاریزما ندارد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x